نقدینگی از مرز 8300 هزار میلیارد تومان عبور کرد | رشد 26.8 درصدی

تازه ترین گزارش متغیرهای پولی بانک مرکزی که پس از چند ماه توقف منتشر شده، حکایت از آن دارد حجم نقدینگی در پایان خرداد به رکورد ۸.۳ هزار هزار میلیارد تومان رسیده است.
22 مرداد 1403
شناسه : 1792
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
تازه ترین گزارش متغیرهای پولی بانک مرکزی که پس از چند ماه توقف منتشر شده، حکایت از آن دارد حجم نقدینگی در پایان خرداد به رکورد ۸.۳ هزار هزار میلیارد تومان رسیده است.

حجم نقدینگی با رشد 26.8 درصدی به 8.3 هزار هزار میلیارد تومان رسید
تازه ترین آمار بانک مرکزی ، نشان از حجم نقدینگی 8.3 هزار هزار میلیارد تومانی در پایان خرداد و رشد 26.8 درصدی نسبت به مدت مشابه قبل دارد.

به گزارش شاخص آنلاین، جدیدترین گزارش متغیرهای پولی بانک مرکزی که پس از چند ماه توقف منتشر شده، حکایت از آن دارد حجم نقدینگی در پایان خرداد به رکورد ۸.۳ هزار هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل و اسفند، رشد ۲۶.۸ و 6 درصدی داشت.

بیشتر بخوانید

آیا نقدینگی در ایران کم است؟

سهم پول از کل حجم نقدینگی نیز در اسفند از 24.3 به 24.6 درصد در پایان خرداد رسید. پایه پولی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل و اردیبهشت ۲۳.۳ و 2.1 درصد رشد ثبت کرد.

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.