زمان توزیع توکن های داگز فرا رسید | روش خرید و فروش داگز چگونه است؟

توکن‌های داگز در ۲۰ آگوست (۳۰ مرداد) در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست خواهند شد. توزیع توکن‌های داگز DOGS به گونه‌ای طراحی شده است که به طور قابل توجهی به سود جامعه باشد.
29 مرداد 1403
شناسه : 1839
منبع:
زمان مطالعه: 3 دقیقه
توکن‌های داگز در ۲۰ آگوست (۳۰ مرداد) در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست خواهند شد. توزیع توکن‌های داگز DOGS به گونه‌ای طراحی شده است که به طور قابل توجهی به سود جامعه باشد.

بالاخره زمان توزیع ایردراپ DOGS رسید و در جامعه کریپتو سروصدای زیادی ایجاد کرد. با مجموع عرضه ۵۵۰ میلیارد DOGS، بازار در حال آماده شدن برای فروش توکن DOGS است.


توکن‌های داگز در ۲۰ آگوست (۳۰ مرداد) در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست خواهند شد. توزیع توکن‌های داگز DOGS به گونه‌ای طراحی شده است که به طور قابل توجهی به سود جامعه باشد. ۸۱.۵٪ از کل عرضه به طور مستقیم به جامعه اختصاص می‌یابد:

۷۳٪ به کاربران تلگرام تعلق می‌گیرد که از طریق ربا داگز توکن DOGS کسب کرده‌اند.

۸.۵٪ باقی‌مانده بین پاداش‌های معامله‌گران، سازندگان استیکر و اعضای آینده جامعه تقسیم می‌شود.

۱۰٪ از آن نیز برای تیم و توسعه آینده محفوظ خواهد بود که بیشتر آن در یک دوره ۱۲ ماهه قفل شده است. این امر تضمین می‌کند که تیم توسعه برای پیشبرد پروژه انگیزه داشته باشند.

۸.۵٪ از کل عرضه نیز برای نقدینگی در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز و رویدادهای مرتبط با لیستینگ کنار گذاشته می‌شود.

روش‌های دریافت توکن‌ داگز DOGS

روند مطالبه و دریافت توکن‌های DOGS ساده اما با چند تاریخ مهم همراه است:

از ۱۶ آگوست (۲۶ مرداد): شما می‌توانید توکن‌های خود را مستقیماً در کیف پول تلگرام خود دریافت کنید یا یک صرافی متمرکز (CEX) انتخاب کنید تا به آن حساب واریز شود. مطمئن شوید که یک حساب کاربری دارید و احراز هویت (KYC) آن را انجام دهید. در حال حاضر تنها سه روش زیر برای دریافت در دسترس هستند:

از ۲۰ آگوست (۳۰ مرداد): گزینه مطالبه توکن به یک کیف پول غیر حضانتی در دسترس خواهد بود. برای این کار، به یک کیف پول تون مانند تون‌کیپر (TonKeeper) و مقداری کارمزد نیاز دارید. می‌توانید تون کوین را از دو روش تهیه کنید. اگر از قبل استارز (Stars) دارید از طریق ربات Quick می‌توانید آن را به تون کوین تبدیل کنید. از طریق صرافی‌ها نیز می‌توانید تون کوین را خریداری کرده و به کیف پول غیرحضانتی خود منتقل کنید.

بیشتر بخوانید

چگونه رمز ارز رایگان به دست بیاوریم | بازار ایردراپ ها این روز ها داغ است

در کدام ایردراپ ها شرکت کنیم | سود ایردراپ ها چقدر است

توجه داشته باشید که برای کاربران ایرانی، تنها گزینه مطالبه توکن به کیف پول غیرحضانتی در دسترس خواهد بود. بنابراین، ۳۰ مرداد این فرآیند قابل انجام است.

در حال حاضر ۱۵ صرافی اوکی‌اکس (OKX)، بینگ‌اکس (BingX)، بیت‌گت (BitGet)، بای‌بیت (ByBit)، ال بنک (LBank)، گیت دات آی او (Gate.io)، آرنج اکس (OrangeX)، بیت‌مارت (‌BitMart)، کوین‌دبلیو (CoinW)، سوپر اکس (SuperEX)، کوکوین (KuCoin)، کوین‌دی‌سی‌اکس (CoinDCX)، بیترو (Bitrue)، بایکونومی بیترو (Biconomy Bittrue) آمادگی خود برای لیست معاملات اسپات داگز را در ۲۰ آگوست (۳۰ مرداد) ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران، اعلام کردند.

قیمت توکن داگز
هنوز قیمت توکن داگز مشخص نیست؛ اما طبق بازار پیش از عرضه صرافی گیت‌آیو (Gate.io)، داگز در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۱۵ دلار در حال معامله در این بازار است.


در حال حاضر تنها صرافی ایرانی که اعلام کرده است داگز را لیست خواهد کرد، صرافی بالینکس است.

نکات مهم

ایردراپ داگز با ۵۳ میلیون کاربر و ۴۲.۲ میلیون کاربر واجد شرایط برای ایردراپ خود، مورد توجه قرار گرفته است. به طور میانگین به هر نفر حدود ۹٬۵۰۰ توکن داگز اختصاص یافته است و ۴۰۰ میلیارد توکن در ۲۰ آگوست (۳۰ مرداد) همزمان با تاریخ لیستینگ در صرافی‌ها، برای کاربران واجد شرایط، توزیع خواهد شد.

به دلیل تقاضای زیاد، ممکن است تاخیر در دسترسی به برنامه وجود داشته باشد. اگر با مشکل مواجه شدید، بعداً دوباره امتحان کنید. برای کسانی که منتظر برداشت توکن‌ها به کیف پول غیرحضانتی هستند، اطمینان حاصل کنید که مقداری تون‌کوین را برای کارمزد تراکنش آماده داشته باشید.

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.