6 شرکت مجوز افزایش سرمایه گرفتند

6 شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان، داروسازی تولید دارو، پویا زرکان آق دره، تکنو تار، سیمان غرب و سیمان شاهرود به ترتیب، مجوز افزایش سرمایه 43، 150، 80، 204، 1030 و 1085 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.
30 مرداد 1403
شناسه : 1842
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
6 شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان، داروسازی تولید دارو، پویا زرکان آق دره، تکنو تار، سیمان غرب و سیمان شاهرود به ترتیب، مجوز افزایش سرمایه 43، 150، 80، 204، 1030 و 1085 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

مجوز افزایش سرمایه 6 شرکت بورسی و فرابورسی، مصادر شد و این شرکت ها آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش شاخص آنلاین، 6 شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان، داروسازی تولید دارو، پویا زرکان آق دره، تکنو تار، سیمان غرب و سیمان شاهرود به ترتیب، مجوز افزایش سرمایه 43، 150، 80، 204، 1030 و 1085 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

بر اساس این گزارش، "لوتوس" سرمایه فعلی را از 3.5 به 5 هزار میلیارد تومان می رساند. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی برای اصلاح ساختار مالی، بهبود کفایت سرمایه و توسعه فعالیت های مالی اعمال می شود.

سرمایه فعلی "دتولید" از 120 به 300 میلیارد تومان می رسد. افزایش سرمایه این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی برای اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج وجه نقد و حفظ و تقویت سرمایه در گردش صرف می شود.

"فزر" سرمایه فعلی را از 300 به 540 میلیارد تومان می رساند. افزایش سرمایه این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد اعمال می شود.

بیشتر بخوانید

مشکل بزرگ سهامداران بانک شهر برای افزایش سرمایه | عملکرد اشتباه بانک در روند افزایش سرمایه

سرمایه فعلی "تکنو" از 84 به 255.4 میلیارد تومان می رسد. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

"سغرب" سرمایه فعلی را از 50 به 565 میلیارد تومان می رساند. 511.9 میلیارد تومان از افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و 3 میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی و استفاده از معافیت مالیاتی اعمال می شود.

سرمایه فعلی "سرود" از 81 به 960 میلیارد تومان می رسد. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.