ضریب اهرم صندوق های اهرمی کاهش نمی یابد | پیشنهاد کاهش رد شد

علیرضا ناصرپور نایب رییس هیات مدیره سازمان بورس طرح پیشنهاد در خصوص کاهش ضریب اهرم صندوق های اهرمی در هیات مدیره سازمان بورس را رد کرد و گفت: مورد فوق صرفا پیشنهاد کارشناسی است.
30 مرداد 1403
شناسه : 1843
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
علیرضا ناصرپور نایب رییس هیات مدیره سازمان بورس طرح پیشنهاد در خصوص کاهش ضریب اهرم صندوق های اهرمی در هیات مدیره سازمان بورس را رد کرد و  گفت: مورد فوق صرفا پیشنهاد کارشناسی است.

نایب رییس هیات مدیره سازمان بورس، طرح پیشنهاد در خصوص کاهش ضریب اهرم صندوق های اهرمی در هیات مدیره را رد کرد.

به گزارش شاخص آنلاین، علیرضا ناصرپور طرح پیشنهاد در خصوص کاهش ضریب اهرم صندوق های اهرمی در هیات مدیره سازمان بورس را رد کرد و  گفت: مورد فوق صرفا پیشنهاد کارشناسی است که پس از اخذ نظرات کانون نهادهای سرمایه گذرای و فعالان بازار، قابلیت طرح در هیات مدیره سازمان را دارد.

ناصرپور گفت: به همه فعالان بازار این اطمینان را خواهیم داد که همچون گذشته هرگونه تصمیم‌گیری مرتبط با نهادهای مالی حتما با در نظر گرفتن شرایط بازار و اخذ نظرات فعالان و در نظر گرفتن حقوق سهامداران، که از ماموریت های اصلی سازمان بورس است، اتخاذ و از قبل به اطلاع اهالی بازار سرمایه خواهد رسید.

بیشتر بخوانید

راهنمای انتخاب بهترین صندوق های اهرمی برای سرمایه گذاری در بورس

علی اکبر ایرانشاهی رئیس مرکز نظارت بر صندوق های سرمایه گذاری سازمان بورس دیروز در نشست آکادمی دانایان پارس از پیشنهاد کاهش سقف اهرم صندوق های اهرمی از ۲ به ۱.۵ به هیات مدیره سازمان خبر داده بود که واکنش فعالان و جو منفی امروز را در پی داشت.

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.