بانک صادرات راهی مجمع شد | برای افزایش سرمایه 4 هزار میلیارد تومانی

قرار است سرمایه بانک صادرات با 4 هزار میلیارد تومان افزایش بعد از مجمع عمومی فوق العاده به 21 هزارو 500 میلیارد تومان افزایش یابد.
14 آذر 1402
شناسه : 392
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
قرار است سرمایه بانک صادرات با 4 هزار میلیارد تومان افزایش بعد از مجمع عمومی فوق العاده به 21 هزارو 500 میلیارد تومان افزایش یابد.
نمایی از ساختمان بانک صادرات در خیابان سمیه تهران

بانک صادرات مجوز افزایش سرمایه ۲۳ درصدی را از محل آورده نقدی از سازمان بورس دریافت کرد و آماده برگزاری مجمع عمومی فوق العاده شد.

به گزارش شاخص آنلاین ، سرمایه بانک صادرات در حال حاضر 17 هزارو 500 میلیارد تومان است اما قرار است سرمایه این بانک بعد از برگزاری مجمع فوق العاده با 4 هزار میلیارد تومان افزایش به 21 هزارو 500 میلیارد تومان برسد.

تامین مالی بانک صادرات که با نماد وبصادر در بورس شناخته می شود از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی برای اصلاح ساختار مالی، بهبود سرمایه نظارتی و کفایت سرمایه بانک اعمال می شود.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.