سازمان خصوصی سازی 51 درصد از سهام سرخابی ها را روی میز فروش گذاشت

سازمان خصوصی سازی برای سومین بار بلوک ۵۱ درصدی سهام استقلال و پرسپولیس را از طریق فرابورس به ارزش ۱.۸ و ۲.۱ هزار میلیارد تومان روانه میز فروش می کند.
22 آذر 1402
شناسه : 445
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
سازمان خصوصی سازی برای سومین بار بلوک ۵۱ درصدی سهام استقلال و پرسپولیس را از طریق فرابورس به ارزش ۱.۸ و ۲.۱ هزار میلیارد تومان روانه میز فروش می کند.
نمایی از طرفداران پرسپولیس و استقلال

سازمان خصوصی سازی برای سومین بار بلوک ۵۱ درصدی سهام استقلال و پرسپولیس را از طریق فرابورس به ارزش ۱.۸ و ۲.۱ هزار میلیارد تومان روانه میز فروش می کند اما زمان عرضه از سوی فرابورس اعلام خواهد شد.

مقرر شده بیش از ۵.۳ میلیارد سهم "پرسپولیس" به قیمت پایه ۳۹۴۶ ریال برای هر سهم و ارزش ۲.۱ هزار میلیارد تومان عرضه شود. همچنین بیش از ۵.۵ میلیارد سهم "استقلال" به قیمت پایه ۳۳۶۲ ریال و ارزش ۱.۸ هزار میلیارد تومان واگذار می شود.

سازمان خصوصی سازی پس از پذیره نویسی 10 درصد سهام این دو باشگاه در فرابورس، امیدوار بود 51 درصد از سهام را هم بصورت بلوکی به فروش برساند که تاکنون موفق نشده بود.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.