فراخوان جدید سازمان بورس برای تجدید ارزیابی | دعوت از 22 شرکت بزرگ بورس

رئیس سازمان بورس، شرکت‌های بورس را به هم‌اندیشی برای تجدید ارزیابی دارایی‌ها با حضور وزیر اقتصاد دعوت کرد.
25 آذر 1402
شناسه : 454
منبع:
زمان مطالعه: 2:30 دقیقه
رئیس سازمان بورس، شرکت‌های بورس را به هم‌اندیشی برای تجدید ارزیابی دارایی‌ها با حضور وزیر اقتصاد دعوت کرد.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار

رئیس سازمان بورس، شرکت‌های بورس را به هم‌اندیشی برای تجدید ارزیابی دارایی‌ها با حضور وزیر اقتصاد دعوت کرد.

در دعوتنامه مجید عشقی به مدیران شرکت های بورسی آمده است: پیرو جلسه برگزار شده با موضوع هم اندیشی به منظور اتخاذ تدابیری درخصوص افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۱ در محل این سازمان و به منظور تأکید بر مزایای قانونی موجود به منظور بهره مندی از ظرفیت افزایش سرمایه از محل صدرالاشاره دعوت به عمل می آید تا در جلسه ای که دوشنبه 27 آذر ساعت ۱۶:۳۰ در سالن جهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی تشکیل می شود، حضور بهم رسانید.

 مجید عشقی همچنین طی نامه‌ای به دبیر کانون نهادهای سرمایه گذاری و مدیران عامل ۲۲ هلدینگ و شرکت‌ بزرگ بورسی، اعلام کرد: پیرو جلسه ۱۱ آذر با موضوع هم‌اندیشی به منظور اتخاذ تدابیری در خصوص افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها در محل این سازمان و به منظور تاکید بر مزایا و ظرفیت‌های قانونی موجود به منظور بهره‌مندی از ظرفیت افزایش سرمایه از محل فوق، دعوت می‌شود در جلسه‌ای که دوشنبه ۲۷ آذر ساعت ۱۶:۳۰ در محل وزارت اقتصاد تشکیل می‌شود، حضور به هم رسانید.

بر اساس این گزارش از مدیران عامل شرکت‌های هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه، ملی مس، شستا، تاپیکو، نفت و گاز پارسیان، سرمایه‌ گذاری غدیر، سرمایه‌گذاری امید، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، گروه مپنا، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی، کشتیرانی، مخابرات، سرمایه‌گذاری صدر تامین، ارتباطات سیار ایران، سرمایه‌گذاری دارویی تامین، سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، سرمایه‌گذاری ملی، سرمایه‌گذاری سیمان تامین، گروه دارویی برکت، توسعه صنایع بهشهر و البرز دارو دعوت به عمل می‌آید تا در این جلسه‌ حضور به هم رسانند.

 

 

 
دیدگاه ها
  • بی نام
    27 آذر 1402
    چرا شرکت سرمایه گذاری پارس توشه هلدینگ مالک شرکتهای صنعتی پارس خزر و لامپ پارس شهاب دعوت نشده اند زمین کارخانه رشت هزاز هزار میلیون تومان ارزش دارد ولی یک میلیون تومان سال ۱۳۴۸ ثبت شده است

    پاسخ

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.