6 درصد اقتصاد ایران دیجیتال است | فاصله 9 درصدی با سایر کشور ها

معاون علمی رئیس جمهور: اقتصاد دیجیتال در سایر کشورها ۱۵ درصد تولید ناخالص ملی را به خود اختصاص داده است اما در ایران این عدد ۶ درصد است.
02 دی 1402
شناسه : 496
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
معاون علمی رئیس جمهور: اقتصاد دیجیتال در سایر کشورها ۱۵ درصد تولید ناخالص ملی را به خود اختصاص داده است اما در ایران این عدد ۶ درصد است.
روح الله دهقانی فیروز آبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: اقتصاد دیجیتال در سایر کشورها ۱۵ درصد تولید ناخالص ملی را به خود اختصاص داده است اما در ایران این عدد ۶ درصد است.

 به گزارش شاخص آنلاین روح الله دهقانی فیروز آبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تلکام گفت : به لطف موج جوانی، توسعه فناوری‌های ارتباطی اقتصاد دیجیتال در کشور مورد توجه قرار گرفته است. در دو دهه گذشته جریان مهمی ایجاد و عامل توسعه و ایجاد اقتصاد شد.

او افزود: اقتصاد دیجیتال در سایر کشورها ۱۵ درصد تولید ناخالص ملی را به خود اختصاص داده است که در واقع این عدد یک هفتم در جهان است اما در ایران این عدد ۶ درصد است، بنابراین با بررسی فرصت اندازه گیری می توان دریافت که نسبت به اندازه گیری جهانی دو برابر فرصت وجود دارد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (تلکام) از امروز شنبه ۲ لغایت ۵ دی‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.