سرخابی ها مشتری ندارند | تعویق 2 هفته ای عرضه

با وجود خبر ها و هیاهویی که صدا و سیما ایجاد کرده بود که سهام پرسپولیس و استقلال 5 متقاضی خرید دارد،عرضه سهام این دو باشگاه به دلیل نبود مشتری دو هفته به تعویق افتاد.
09 دی 1402
شناسه : 531
منبع:
زمان مطالعه: 1:30 دقیقه
با وجود خبر ها و هیاهویی که صدا و سیما ایجاد کرده بود که سهام پرسپولیس و استقلال 5 متقاضی خرید دارد،عرضه سهام این دو باشگاه به دلیل نبود مشتری دو هفته به تعویق افتاد.
مسابقات دربی

 فرابورس ایران با صدور اطلاعیه ای، اعلام کرد که عرضه سهام پرسپولیس و استقلال که پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۲ دی برگزار شود، به دلیل واصل نشدن تقاضای خرید، به تاریخ ۲۶ دی موکول شد.

این در حالی است که پیش از این صدا و سیما در چند خبر جنجالی اعلام کرده بود که 5 شرکت متقاضی خرید سهام این شرکت هستند و حتی نام چند شرکت را نیز اعلام کرده بود.

در اطلاعیه فرابورس آمده است: عطف به نامه شماره ۲۲۵۶۷ مورخ ۱۴۰۲٫۱۰٫۰۵ سازمان خصوصی سازی و اطلاعیه شماره ۶۰۱۹/الف/۰۲ مورخ ۱۴۰۲٫۰۹٫۲۲ این شرکت، تا تاریخ ۱۴۰۲٫۱۰٫۰۳ تقاضایی برای بررسی صلاحیت فنی و مدیریتی به سازمان خصوصی سازی واصل نشده است. لذا عرضه موضوع اطلاعیه مذکور در تاریخ ۱۴۰۲٫۱۰٫۱۲ دارای موضوعیت نخواهد بود.

با توجه به این اطلاعیه، عرضه سهام پرسپولیس و استقلال در تاریخ ۱۲ دی لغو و به تاریخ ۲۶ دی موکول شد.

سازمان خصوصی سازی حدود سه هفته پیش با صدور اطلاعیه‌ای، از عرضه سهام پرسپولیس و استقلال در تاریخ ۱۲ دی خبر داه بود. بر اساس اطلاعیه مذکور، ارزش پایه سهام قابل عرضه باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس ۲۱.۱۶۱.۰۴۷.۰۸۶.۹۰۰ ریال، معادل ۵.۳۶۲.۶۵۷.۶۵۰ سهم به صورت بلوکی (۵۱ درصد)، با قیمت تابلو فرابورس «در روز عرضه معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه» به اضافه ۱۱۰ درصد به شرط آن که از مبلغ ۳.۹۴۶ ریال کمتر نباشد.

همچنین ارزش پایه سهام قابل عرضه باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ۱۸.۵۰۲.۷۲۱.۶۱۳.۰۰۰ ریال، معادل ۵.۵۰۳.۴۸۶.۵۰۰ سهم به صورت بلوکی (۵۱ درصد)، با قیمت تابلو فرابورس «در روز عرضه معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه» به اضافه ۱۱۰ درصد به شرط آن که از مبلغ ۳.۳۶۲ ریال کمتر نباشد.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.