دریافت مجوز افزایش قیمت، منجر به رشد درآمد مهرام شد

شرکت مهرام با دریافت مجوز افزایش قیمت ۳۳ محصول، از رشد ۴۰.۵ میلیارد تومانی فروشش تا پایان سال خبر داد.
16 دی 1402
شناسه : 578
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
شرکت مهرام با دریافت مجوز افزایش قیمت ۳۳ محصول، از رشد ۴۰.۵ میلیارد تومانی فروشش تا پایان سال خبر داد.

شرکت مهرام با دریافت مجوز افزایش قیمت ۳۳ محصول از رشد ۴۰.۵ میلیارد تومانی فروشش تا پایان سال خبر داد.

 شرکت مهرام از اعمال افزایش نرخ 33 محصول از امروز و پیش بینی اثر 40.5 میلیارد تومانی بر فروش تا پایان سال خبر داد و با توقف یک ساعته نماد، آماده بازگشایی شد.

بر اساس این گزارش، "غمهرا" اعلام کرد: جلسه کمیته قیمت گذاری 6 دی با حضور اعضا در محل دفتر مرکزی تشکیل شد و قیمت جدید محصولات از 16 دی تصویب و اجرا می شود.

با توجه به افزایش نرخ محصولات و پیش بینی های انجام شده از تاریخ افشا تا 29 اسفند بالغ بر 40.5 میلیارد تومان افزایش فروش در نظر گرفته شده است.

این افزایش نرخ فروش در صورت بازار یابی مناسب منجر به حداقل سود خالص 2 میلیارد تومانی خواهد شد. با توجه به اینکه پیش بینی های سال آینده در دست تهیه است به محض تکمیل پیش بینی ها گزارشات تکمیلی افشا خواهد شد.

 

فهرست افزایش نرخ محصولات مهرام

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.