سرمایه بانک اقتصاد نوین 100 درصد افزایش می یابد

بانک اقتصاد نوین در نظر دارد سرمایه اش را به میزان 100 درصد افزایش دهد و از 3 به 6 هزار میلیارد تومان برساند.
16 دی 1402
شناسه : 580
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
بانک اقتصاد نوین در نظر دارد سرمایه اش را به میزان 100 درصد افزایش دهد و از 3 به 6 هزار میلیارد تومان برساند.

بانک اقتصاد نوین پس از گذشت ۷ ماه و اعمال تغییرات مورد نظر حسابرس دوباره پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از دو محل سود انباشته و اندوخته داد.

بانک اقتصاد نوین 22 خرداد از برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی از دو محل سود انباشته و اندوخته ها خبر داده بود که ارائه اظهار نظر حسابرس منوط به برگزاری مجمع سالانه و تصویب صورت های مالی سال مالی قبل شد و این افزایش سرمایه به تعویف افتاد.

در چنین شرایطی  طبق تصمیمات مجمع، حسابرس این بانک تغییر کرد و حالا دوباره قرار است افزایش سرمایه 100 درصدی این بانک به جریان بیافتد.

بر همین اساس و  پس از گذشت 7 ماه و اعمال تغییرات مورد نظر حسابرس، بانک اقتصاد نوین در نظر دارد سرمایه فعلی را از 3 به 6 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این بانک بورسی از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته ها به منظور استفاده از مزایای مالیاتی قانون بودجه سال 1402 صرف خواهد شد.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.