پیش بینی یک کارشناس از رشد شاخص تا 2میلیون و 350 هزار واحد

پیش بینی می‌شود شاخص کل هم وزن هم مانند شاخص کل به صعود خود ادامه دهد. هدف اول میان مدت این شاخص نیز محدوده ۸۰۰ هزار واحد پیش بینی می‌شود.
16 دی 1402
شناسه : 588
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
پیش بینی می‌شود  شاخص کل هم وزن هم مانند شاخص کل به صعود خود ادامه دهد. هدف اول میان مدت این شاخص نیز محدوده ۸۰۰ هزار واحد پیش بینی می‌شود.

تحلیلگر بازار سرمایه گفت: هدف اول میان مدت شاخص کل بورس محدود ۲.۳۵۰.۰۰۰ واحد، پیش بینی می‌شود.
علی ملک لی تحلیلگر بازار سرمایه گفت: شاخص کل بورس تهران در هفته گذشته با عدد دو میلیون و ۱۷۸ هزار واحد شروع به کار کرد و در پایان هفته و کاهش حدود یک درصدی، به عدد دو میلیون و ۱۵۵ هزار واحد رسید تا هفته‌ای مثبت و سبز در بورس تهران رقم بخورد.

او افزود:  با توجه به حرکت بسیار خوب و مثبت شاخص در هفته‌های گذشته و شکست محدوده مهم ۲.۱۵۰.۰۰۰ واحد و بازگشت (پولبک) به آن، احتمالا با کمی درجازدن در همین محدوده به روند صعودی خود ادامه دهد. هدف اول میان مدت محدود ۲.۳۵۰.۰۰۰ واحد، پیش بینی می‌شود.

این تحلیلگر بازار سرمایه در ادامه افزود: شاخص کل هم وزن که نماگر بهتری از وضعیت بورس تهران است،  در روز اول کاری هفته گذشته با عدد ۷۵۶ هزار واحد شروع به کار کرد و پس از کمی نوسان، در پایان هفته در همان مقدار ۷۵۶ هزار واحد متوقف شد.

او تاکید کرد: شرایط کلی این شاخص نیز به مانند شاخص کل است و پیش بینی می‌شود همانند شاخص کل به صعود خود ادامه دهد. هدف اول میان مدت این شاخص نیز محدوده ۸۰۰ هزار واحد پیش بینی می‌شود.

دیدگاه‌های فوق صرفا تکنیکال بوده و عوامل و اخبار زیادی مانند مناسبات سیاسی و تصمیمات اقتصادی، می‌تواند بر روند این شاخص‌ها تاثیر بگذارد.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.