تجدید ارزیابی روی دور افتاد | افزایش سرمایه 1433 درصدی انتخاب

به دنبال اعلام طرح جدید سازمان بورس برای تجدید ارزیابی دارایی شرکت ها یک شرکت جدید از برنامه خود برای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد.
18 دی 1402
شناسه : 601
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
به دنبال اعلام طرح جدید سازمان بورس برای تجدید ارزیابی دارایی شرکت ها یک شرکت جدید از برنامه خود برای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد.

شرکت انتخاب با انتشار گزارشی در سامانه کدال از افزایش سرمایه 1433 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی هایش خبر داد.

به گزارش شاخص آنلاین، صبح امروز گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان که با نماد انتخاب در بورس شناخته می شود ،در اطلاعیه‌ای از افزایش سرمایه 1433 درصدی شرکت از محل مازاد دارایی هایش خبر داد.

 انتخاب در نظر دارد سرمایه فعلی را از یک به 15.3 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.