تکمیل پروژه‌های شهرداری به کمک بورس

به گفته رئیس کمیسیون شهرسازی و املاک شهر ساوه تامین مالی از طریق بازار سرمایه به واسطه انتشار اوراق و صندوق‌های سرمایه‌گذاری به ویژه در حوزه املاک و مستغلات می‌تواند سرعت تکمیل پروژه‌ها را افزایش دهد.
19 دی 1402
شناسه : 615
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
به گفته رئیس کمیسیون شهرسازی و املاک شهر ساوه تامین مالی از طریق بازار سرمایه به واسطه انتشار اوراق و صندوق‌های سرمایه‌گذاری به ویژه در حوزه املاک و مستغلات می‌تواند سرعت تکمیل پروژه‌ها را افزایش دهد.

صندوق املاک و مستغلات به سرمایه گذاران کمک می‌کند تا با سرمایه‌های خرد خود سرمایه‌گذاری سودده داشته باشند.

کبری طاهری، رئیس کمیسیون شهرسازی و املاک شهر ساوه در رابطه با مزیت تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی از طریق بازار سرمایه گفت: در حال‌حاضر شهرداری‌ها در بحث تامین مالی با چالش‌های متعددی مواجه هستند به همین خاطر نمی‌توان صرفا به بحث جرایم یا عوارض تکیه کرد.

او افزود: تامین مالی از طریق بازار سرمایه به واسطه انتشار اوراق و صندوق‌های سرمایه‌گذاری به ویژه در حوزه املاک و مستغلات می‌تواند ضمن افزایش مشارکت مردمی روند تامین مالی، سرعت تکمیل پروژه‌ها را نیز ارتقا بخشد.

صندوق‌های املاک و مستغلات بازوی کمکی شهرداری ساوه

رئیس کمیسیون شهرسازی و املاک شهر ساوه تصریح کرد: در حال‌حاضر شهرداری ساوه در سطح شهر املاکی دارد که برای بهره‌برداری از پروژه‌ها و طرح‌های آن نیازمند مشارکت سرمایه‌گذاران است، اکنون با توجه به نظرات کارشناسی صندوق‌های املاک و مستغلات می‌توانند محرک و بازوی کمکی مناسبی برای تکمیل چنین پروژه‌هایی باشند.

طاهری در پایان گفت: صندوق‌های املاک و مستغلات امکانی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند تا با سرمایه‌های خرد در املاکی ارزشمند که اطلاعات شفاف و قابلیت ارزیابی دارند با کمترین هزینه و بالاترین نقدشوندگی، سرمایه گذاری کنند.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.