قیمت بیت کوین از 47 هزار دلار گذشت | خوش بینی نسبت به تایید ای تی اف بیت کوین

قیمت بیت‌کوین با امیدواری نسبت به به تایید صندوق‌های قابل معامله بیت کوین ( ای تی اف ) برای نخستین بار در ۲۱ ماه اخیر از ۴۷ هزار دلار هم عبور کرد.
19 دی 1402
شناسه : 616
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
قیمت بیت‌کوین با امیدواری  نسبت به به تایید صندوق‌های قابل معامله  بیت کوین ( ای تی اف ) برای نخستین بار در ۲۱ ماه اخیر از ۴۷ هزار دلار هم عبور کرد.

قیمت بیت‌کوین با امیدواری  نسبت به به تایید صندوق‌های قابل معامله  بیت کوین ( ای تی اف ) برای نخستین بار در ۲۱ ماه اخیر از ۴۷ هزار دلار هم عبور کرد.

با توجه به اخبار منتشر شده در ابتدای سال جاری میلادی امیدواری ها نسبت به تایید صندوق های قابل معامله مبتنی بر بیت کوین از سوی کمیسیون اوراق بهادار آمریکا افزایش یافته است همین موضوع بازار رمز ارز ها را تحت تاثیر قرار داده و منجربه افزایش تقاضا شده است در چنین شرایطی و تحت تاثیر این موضوع قیمت بیت‌کوین برای اولین بار از ۳۰ مارس دو سال قبل (۱۰ فروردین سال گذشته) به بیش از ۴۷ هزار دلار رسید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال ۱.۷۲ تریلیون دلار برآورد می‌شود و این رقم نسبت به دیروز ۶.۴۵ درصد بیشتر شد. ۵۳.۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۴۱ درصد افزایش داشت.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۸۴.۰۲ میلیارد دلار بود که ۵۱.۳۷ درصد افزایش داشت.

آخرین قیمت ۱۰ ارز دیجیتال:

۱- بیت‌کوین: ۴۶.۷ هزار دلار با ۶.۱ درصد افزایش

۲- اتریوم: ۲۳۰۴.۳۳ دلار با ۳.۷۸ درصد افزایش

۳- تتر: ۱.۰۰ دلار با ۰.۰۳ درصد افزایش

۴- بایننس کوین: ۳۰۲.۱۸ دلار با ۱.۲۲ درصد افزایش

۵- سولانا: ۱۰۲.۱۰ دلار با ۱۳.۰۳ درصد افزایش

۶- ریپل: ۷۱۵ دلار با ۱.۶۰ درصد افزایش

۷- یو اس دی کوین: ۰.۹۹۹۹ دلار با ۰.۰۲ درصد کاهش

۸- کاردانو: ۰.۵۳۲۷ دلار با ۸.۵۵ درصد افزایش

۹ - آوالانچ: ۳۶.۷۶ دلار با ۱۰.۸۲ درصد افزایش

۱۰ - دوج کوین: ۰.۰۸۰۵۶ دلار با ۲.۶۰ درصد افزایش

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.