افزایش قیمت دلار در معاملات فردایی | چشم ها رو به بانک مرکزی عمان

انتظار نمی‌رود که قیمت ارز در روزهای آینده تعدیل شود. برخی اخبار هم حکایت از ادامه افزایش قیمت دلار دارند که باید دید مسئولان بانک مرکزی چگونه به آن‌ها واکنش نشان می‌دهند.
25 مهر 1402
شناسه : 63
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
انتظار نمی‌رود که قیمت ارز در روزهای آینده تعدیل شود. برخی اخبار هم حکایت از ادامه افزایش قیمت دلار دارند که باید دید مسئولان بانک مرکزی چگونه به آن‌ها واکنش نشان می‌دهند.

در شرایطی که شیب قیمت دلار در مبادلات نقدی نزولی است اما در مبادلات آتی قیمت ها ارقام متفاوتی را ثبت کرده اند.

به گزارش شاخص آنلاین، قیمت دلار در معاملات نقدی امروز به ۵۰ هزار و ۱۵۰ تومان برای خرید و ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان برای فروش رسید. قیمت دلار  اما در معاملات فردایی به بالاتر از ۵۰ هزار و ۳۸۰ تا ۴۰۰ تومان رسیده است. به نظر می رسد با توجه به ادامه تنش‌ها در خاورمیانه، فعلان بازار ارز انتظار ندارند که دلار در این مقطع مجدد به کانال ۴۰ هزار برگردد.
این در شرایطی است که روز گذشته محدوده معاملات دلار به ۴۹ هزار و ۸۰۰ تا ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان رسید و این انتظار را به وجود آورد که اخبار جنگ در خاورمیانه کمی فروش کش کنند اما از امروز صبح، فعالان بازار با توجه به نبود چشم‌انداز قطعی در مورد ادامه جنگ، دلار را در محدوده سبز رنگ حفظ کردند تا نرخ ۵۰ هزار و ۳۰۰ برای معاملات فردایی ثبت شود.
با این حساب انتظار نمی‌رود که قیمت ارز در روزهای آینده تعدیل شود. برخی اخبار هم حکایت از ادامه افزایش قیمت دلار دارند که باید دید مسئولان بانک مرکزی چگونه به آن‌ها واکنش نشان می‌دهند. روز گذشته بانک مرکزی از جلسات خارجی محمد رضا فرزین، رئیس کل این بانک گزارشی ارائه کرد که نشان می‌داد او از طرف‌های عمانی خواسته زمینه تسریع در انتقال ارزهای مسدودهای شده ایران از عراق به این کشور را فراهم کند. رئیس کل بانک مرکزی عمان هم متعهد شده به همکاری‌های بانکی و پولی با ایران برای انتقال  منابع  عمل کند.

 

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.