گذر بورس از جنگ | شاخص کل رشد کرد

شاخص کل بورس تهران امروز در شرایطی رشد کردکه حمله نظامی آمریکا و انگلیس به یمن در روزجمعه فعالان بازار سهام را به شدت نگران کرده بود و موجی از واکنش ها را در شبکه های اجتماعی در پی داشت.
23 دی 1402
شناسه : 642
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
شاخص کل بورس تهران امروز در شرایطی رشد کردکه حمله نظامی آمریکا و انگلیس به یمن در روزجمعه فعالان بازار سهام را به شدت نگران کرده بود و موجی از واکنش ها را در شبکه های اجتماعی در پی داشت.

 با وجود شائبه هایی که در مورد نزول شاخص بورس در مبادلات امروز تحت تاثیر جنگ در یمن به وجود آمده بود، شاخص کل بورس تهران توانست با رشد مواجه شود.

به گزارش شاخص‌آنلاین، شاخص کل بورس تهران روز جاری با افزایش 9 هزار و 552 هزار واحدی به سطح دو میلیون و 180 هزار واحدی رسید. همچنین شاخص هم‌وزن با  کاهش 922 واحدی به تراز 764 هزار واحدی رسید.

این رشد در شرایطی اتفاق افتاد که  حمله نظامی آمریکا و انگلیس به یمن  در روز جمعه فعالان بازار سهام را به شدت نگران کرده بود و موجی از واکنش ها را در شبکه های اجتماعی در پی داشت.

با وجود رشد شاخص بورس در مبادلات امروز بیش از 121 میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد.

 امروز همچنین نمادهای فملی، فولاد، پارسان، شپنا، شبندر و خودرو تاثیر مثبتی در روی رشد شاخص بورس و نمادهای داتام، خودرو، وبملت، انرژی، خگستر، فولاد و ثشاهد نیز توانستند در لیست نمادهای پرتراکنش بورس تهران قرار بگیرند.

در آن سوی بازار نیز نمادهای هرمز، وهور، شگویا، حگهر، بپاس و شپاس تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس داشت.

نمادهای نخریس، کرومیت، نطرین، فصبا، کمرجان، کرمان و زنگان نیز در لیست نمادهای پرتراکنش فرابورس قرار گرفتند.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.