فروش یک شرکت 17 هزار میلیارد تومانی توسط بانک ملت

بانک ملت اعلام کرد در تداوم برنامه هایش برای خروج از بنگاه داری 100 درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری توسعه معین ملت را به ارزش 16.9 همت می فروشد.
26 دی 1402
شناسه : 677
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
بانک ملت اعلام کرد در تداوم برنامه هایش برای خروج از بنگاه داری 100 درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری توسعه معین ملت را به ارزش 16.9 همت می فروشد.

بانک ملت، ۱۰۰ درصد سهام سرمایه گذاری توسعه معین ملت به ارزش ۱۶.۹ هزار میلیارد تومان را از طریق مزایده واگذار می کند.

بانک ملت که با نماد "وبملت" در بورس شناخته می شود اعلام کرد: در نظر دارد در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و تسریع در واگذاری شرکت های تابعه غیر بانکی به منظور پرهیز از جرایم مالیاتی ناشی از عدم اجرای قانونی فوق، 100 درصد معادل 6 میلیارد سهام سرمایه گذاری توسعه معین ملت را به ارزش 16.9 هزار میلیارد تومان از طریق مزایده واگذار کند.

بانک ملت تاکید کرده است : با توجه به چشم انداز مناسب عملکرد مالی این شرکت و اثر آن در قیمت نهایی معامله، انتظار می رود سود مناسبی از محل فروش و واگذاری سهام آن عاید بانک شود. تعیین مبلغ دقیق سود حاصله تا زمان قطعیت معامله مشخص نیست.

به محض مشخص شدن ارزش معامله، آثار مالی و سود مترتب به قید فوریت اطلاع رسانی خواهد شد. آغاز توزیع اسناد مزایده از 26 دی بوده و بازگشایی پاکات 14 بهمن خواهد بود.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.