افزایش سرمایه پی پاد از دستور کار خارج شد

به دلیل صادر نشدن مجوز از سوی بانک مرکزی، برنامه افزایش سرمایه پی پاد از دستور کار خارج شد.
26 دی 1402
شناسه : 679
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
به دلیل صادر نشدن مجوز از سوی بانک مرکزی، برنامه افزایش سرمایه پی پاد از دستور کار خارج شد.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد که با نماد پی پاد شناخته می شود اعلام کرد به دلیل صادر نشدن مجوز از سوی بانک مرکزی برنامه افزایش سرمایه این شرکت از دستور کار خارج شد.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد از خروج دستور کار افزایش سرمایه 133 درصدی از دو محل به دلیل عدم صدور مجوز بانک مرکزی خبر داد و با توقف یک ساعته نماد، آماده بازگشایی شد.

پی پاد اعلام کرد: اخذ مجوز و ثبت افزایش سرمایه شرکت از 300 به 700 میلیارد تومان از دو محل سود انباشته و مطالبات و آورده نقدی با توجه به نامه 13 اردیبهشت بانک مرکزی، کلیه تغییرات شرکت‌های تحت نظارت بانک مرکزی جهت هرگونه تغییرات از جمله افزایش سرمایه نیاز به اخذ مجوز از این نهاد دارد که از تاریخ نامه فوق، صدور مجوز برای شرکت‌های پرداخت الکترونیک تا کنون میسر نشده است.

بنابراین با توجه به عدم صدور مجوز بانک مرکزی، افزایش سرمایه از دستور کار سازمان خارج شد. بعد از اخذ مجوز بانک مرکزی، مراتب از طریق سامانه کدال به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.