شبندر درباره تغییر نرخ خوراک توضیح داد

پالایشگاه بندرعباس که با نام شبندر در بورس شناخته می شود در خصوص برآورد قیمت خوراک و فرآورده، فروش صادراتی 6 و سه ماهه، نرخ تسعیر ارز در صورت های مالی 9 ماهه، توضیح داد
01 بهمن 1402
شناسه : 705
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
پالایشگاه بندرعباس که با نام شبندر در بورس شناخته می شود در خصوص برآورد قیمت خوراک و فرآورده، فروش صادراتی 6 و سه ماهه، نرخ تسعیر ارز  در صورت های مالی 9 ماهه، توضیح داد

 پالایشگاه بندرعباس که با نام شبندر در بورس شناخته می شود در خصوص برآورد قیمت خوراک و فرآورده، فروش صادراتی 6 و سه ماهه، نرخ تسعیر ارز  در صورت های مالی 9 ماهه، توضیح داد 

 عیسی تاجیک معاون مالی "شبندر" درباره موعد انتشار صورت‌های مالی ۹ ماهه، اعلام کرد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل قیمت گذاری خوراک و فرآورده‌های اصلی برای سال جاری و عدم ارسال صورت حساب‌ها تا این تاریخ، قیمت خوراک و فرآورده بر اساس دستورالعمل سال قبل و با استفاده از نشریه پلتس برآورد شده است.

همچنین کاهش قیمت بنزین اکتان ۸۷ در محاسبات درآمدی به صورت برآوردی منظور شده و پس از دریافت صورتحساب‌ها به استناد ابلاغیه قیمت گذاری سال جاری صورت‌های مالی اصلاحی به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

اعلامیه مابه تفاوت صادرات سال قبل به شرکت ارسال و در سایر درآمدهای عملیاتی درج شده است.

فروش صادراتی شش ماهه بر اساس اعلامیه‌های دریافتی و فروش سه ماهه مهر تا آذر بر اساس برآورد شرکت( نسبت فروش به تحویل در شش ماه اول) در محاسبات لحاظ شده است.

فروش نیابتی بر اساس جداول تسهیم فروش شرکت ملی پخش تا مهر و معادل آن برای آبان و آذر منظور شده است.

نرخ تسعیر ارز برای شش ماه اول معادل ۲۸۳۷۱۸ ریال( میانگین خرید و فروش نرخ ترجیحی) و برای سه ماه مهر تا آذر بر اساس بخشنامه بانک مرکزی معادل میانگین نرخ خرید و فروش حواله( میانگین ۳۷۶۸۰۰ ریال) در محاسبات منظور شده است.

گزارش بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی تهیه شده و با توجه به رویه سنوات گذشته، امکان تغییر اطلاعات و گزارش وجود دارد.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.