با تصویب شورای رقابت

قیمت ۸ محصول ایران‌خودرو اعلام شد | مخالفت با افزایش قیمت

در شرایطی که بحث بر سر حذف شورای رقابت از قیمت گذاری خودرو این روز ها افزایش یافته روز گذشته این شورا قیمت 8 محصول ایران خودرو را قیمت گذاری و با افزایش قیمت محصولات خودرویی مخالفت کرد.
26 مهر 1402
شناسه : 71
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
در شرایطی که بحث بر سر حذف شورای رقابت از قیمت گذاری خودرو این روز ها افزایش یافته روز گذشته این شورا قیمت 8 محصول ایران خودرو را قیمت گذاری و با افزایش قیمت محصولات خودرویی مخالفت کرد.

شورای رقابت در جلسه روز گذشته خود  بر اساس مصوبه ۶۱۱، قیمت هشت محصول گروه صنعتی ایران‌ خودرو را که فاقد قیمت بودند را تعیین کرد.

به گزارش شاخص آنلاین، شورای رقابت در جلسه  دیروز عصر ضمن اعلام مخالفت با افزایش مجدد قیمت محصولات خودرویی (اعم از داخلی و مونتاژی) قیمت هشت محصول ایران‌خودرو را که فاقد قیمت بوده، تعیین و مصوب کرد.

قیمت‌های فوق، قیمت پایه محصولات است که توسط شورای رقابت تعیین و تصویب شده است و هزینه‌های جانبی همچون شماره‌گذاری، مالیات، عوارض و... بر آن افزوده و قیمت نهایی محصول حاصل می‌شود.

بر اساس مصوبه ۶۱۱ شورای رقابت، قیمت این هشت محصول به شرح زیر تعیین، مصوب و ابلاغ شده است:

 

 

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.