وزیر اقتصاد مدعی شد:صدور بخشنامه‌های شبانه حذف شده است!

در شرایطی که صدور بخشنامه های پرتعداد و ناگهانی از سوی دولت امان بورس را بریده و به محل اصلی اعتراض سهامداران و کارشناسان تبدیل شده وزیر اقتصاد مدعی شد: صدور بخشنامه‌های شبانه در دولت سیزدهم حذف شده است!
02 بهمن 1402
شناسه : 718
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
در شرایطی که صدور بخشنامه های پرتعداد و ناگهانی از سوی دولت امان بورس را بریده و به محل اصلی اعتراض سهامداران و کارشناسان تبدیل شده وزیر اقتصاد مدعی شد: صدور بخشنامه‌های شبانه در دولت سیزدهم حذف شده است!

در شرایطی که صدور بخشنامه های پرتعداد و ناگهانی از سوی دولت امان بورس را بریده و به محل اصلی اعتراض سهامداران و کارشناسان تبدیل شده وزیر اقتصاد مدعی شد:  صدور بخشنامه‌های شبانه در دولت سیزدهم حذف شده است!

 احسان خاندوزی گفت: در ابتدای سال دولت مصوب کرد که هیچ دستگاهی حق غافلگیر کردن فعالان اقتصادی را ندارد و تمام ابلاغیه‌ها باید از قبل از اجرا در سامانه بارگذاری شود. بر این اساس تا پایان دی ماه شاهد کاهش ۵۰ درصدی بخشنامه‌های تجاری و گمرکی کشور بودیم.

وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه در وزارت اقتصاد تلاش کرده‌ایم تأمین مالی بانکی را با کنترل نقدینگی فراهم کنیم، گفت: ابزارهای متفاوت را برای شرکت‌های خوش نام و معتبر در دستور کار قرار دادیم. تأمین مالی شرکت‌های غیردولتی از بازار سرمایه در ۹ ماه سال گذشته ۲۱۰ هزار میلیارد تومان بود که امسال ۲۵۰ هزار میلیارد تومان از ظرفیت تأمین مالی بورس استفاده کرده‌اند و امیدواریم این رقم تا پایان سال به ۵۰۰ هزار میلیارد تومان برسد.

او ادامه داد: از اینکه شرکت‌های بزرگ سرحلقه جذب سرمایه گذاری خارجی در کشورمان باشند حمایت ویژه ای خواهیم کرد ضمن اینکه از شرکت‌های بزرگ می‌خواهیم برای خوشه سازی و زنجیره‌های مرتبط صنعتی اقدام کنند.

خاندوزی تاکید کرد: روحیه جمعی باید مورد توجه قرار گیرد تا سایر صنایع نیز به مرحله رقابت پذیری برسند. همچنین باید از منابع داخلی شرکت‌ها برای سرمایه گذاری ها استفاده شود ضمن اینکه دولت از فعالان اقتصادی حمایت می‌کند بر این اساس در تبصره ۲ لایحه بودجه معافیت مالیاتی از محل سود انباشته را برای شرکت‌ها در نظر گرفته‌ایم.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.