دریافت مالیات از پرونده هایی که بررسی نشده بودند

عضو کمیسیون تلفیق، گفت: پرونده‌های مالیاتی برخی فراد از سال های گذشته رسیدگی نشده بود و سازمان امور مالیاتی مجوز لازم برای رسیدگی به این پرونده‌ها را در اختیار نداشت.
03 بهمن 1402
شناسه : 727
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
عضو کمیسیون تلفیق، گفت: پرونده‌های مالیاتی برخی فراد از سال های گذشته رسیدگی نشده بود و سازمان امور مالیاتی مجوز لازم برای رسیدگی به این پرونده‌ها را در اختیار نداشت.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ از صدور مجوز رسیدگی به پرونده های مالیاتی گذشته خبر داد. 

به گزارش شاخص آنلاین، حسینعلی حاجی دلیگانی  گفت: پرونده‌های مالیاتی یک تعداد افراد از سنوات گذشته رسیدگی نشده بود و سازمان امور مالیاتی مجوز لازم برای رسیدگی به این پرونده‌ها را در اختیار نداشت.

این نماینده مجلس تصریح کرد: با اقدام خوبی که در کمیسیون تلفیق صورت گرفت، این مجوز به سازمان امور مالیاتی داده شد که به پرونده افراد مذکور رسیدگی کرده تا مالیات آن‌ها تعیین تکلیف و پرداخت شود و این افراد از محدودیت‌هایی که سازمان امور مالیاتی برای آن‌ها ایجاد کرده رهایی پیدا کنند.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.