مالیات بر ارزش افزوده 10 درصد شد | مجلس موافقت کرد

در سال ۱۴۰۳ ترمیم حقوق بازنشستگان تا ۹۰ درصد شاغلان هم تراز، از محل افزایش ۱ واحد درصدی مالیات ارزش افزوده انجام خواهد شد.
03 بهمن 1402
شناسه : 729
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
در سال ۱۴۰۳ ترمیم حقوق بازنشستگان تا ۹۰ درصد شاغلان هم تراز، از محل افزایش ۱ واحد درصدی مالیات ارزش افزوده انجام خواهد شد.

در سال ۱۴۰۳ نرخ مالیات بر ارزش افزوده به میزان یک واحد درصد افزایش می‌یابد و  در صورت تایید لایحه بودجه توسط شورای نگهبان به 10 درصد خواهد رسید.

به گزارش شاخص آنلاین، نمایندگان مجلس  در ادامه جلسه نوبت صبح امروز سه‌شنبه و در بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در بخش درآمدی در بند «س» تبصره ۶ این لایحه مصوب کردند، در سال ۱۴۰۳ نرخ مالیات بر ارزش افزوده موضوع ماده هفت قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب سال ۱۴۰۰ به میزان یک واحد درصد افزایش می‌یابد.

این در شرایطی است که مجلس در ابتدا با افزایش مالیات ارزش افزوده برای سال آینده مخالفت کرده بود اما پس از اینکه سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد منابع مالیاتی جدید صرف اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان می‌شود، با آن موافقت کرد.

بر این اساس، در سال ۱۴۰۳ ترمیم حقوق بازنشستگان تا ۹۰ درصد شاغلان هم تراز، از محل مالیات ارزش افزوده انجام خواهد شد. 

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.