افزایش اختلاف ها بر سر لایحه بودجه | مجلس: افزایش سقف بودجه کذب است

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403، گفت: علاوه بر اینکه سقف بودجه را افزایش ندادیم، با برخی از اقدامات موارد پنهان در بودجه را شفاف کردیم تا سقف بودجه از منظر درآمدی افزایش پیدا کند.
07 بهمن 1402
شناسه : 747
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403، گفت: علاوه بر اینکه سقف بودجه را افزایش ندادیم، با برخی از اقدامات موارد پنهان در بودجه را شفاف کردیم تا سقف بودجه از منظر درآمدی افزایش پیدا کند.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ افزایش سقف بودجه در مجلس را تکذیب و آن را شفاف سازی درآمدهای بودجه توصیف کرد. 

به گزارش شاخص آنلاین، حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403، با اشاره به ایجاد برخی حواشی در زمینه بالابردن سقف بودجه سال ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق، گفت: موضوع بالابردن سقف بودجه از سوی کمیسیون تلفیق کاملا موضوعی کذب است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه انجام این موضوع در کمیسیون تلفیق کاملا غیر منطقی است، ادامه داد: علاوه بر اینکه سقف بودجه را افزایش ندادیم، با برخی از اقدامات موارد پنهان در بودجه را شفاف کردیم تا سقف بودجه از منظر درآمدی افزایش پیدا کند.

حاجی بابایی گفت: افزایش سقف درآمدی بودجه ابتکار مجلس نبوده و خود دولت نیز این منابع را در بودجه آورده و اما محاسبه نکرده بود . مانند مالیات بر ارزش افزوده که این موارد در بودجه شفاف شد.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ با اشاره به اجرای صحیح قانون هدفمندی یارانه‌ها تاکید کرد: اجرای مصوبه هدفمندی یارانه‌ها در بودجه نیاز به دقت عمل دارد.

او با بیان اینکه آزمون وسع در قالب هرگونه دهک‌بندی برای پرداخت یارانه‌ها باید به درستی انجام بپذیرد، ادامه داد: متاسفانه ما در این بخش دچار مشکلاتی هستیم و بعضا مردم اعتراضاتی در این بخش دارند و تاکید می‌کنند فردی که نباید یارانه‌اش قطع شود، قطع شده است و بلعکس. بنابراین این موضوع نشان می‌دهد که ما یک ضعف اطلاعاتی در این بخش داریم که باید برطرف شود.

 

 

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.