در طول 10 ماه

درآمد همراه اول به 40 همت رسید

تازه ترین گزارش شرکت همراه اول که در سامانه کدال منتشر شده نشان می دهد جمع کل درآمد این شرکت در 10 ماهه سال جاری به مرز 40 هزار میلیارد تومان رسیده است.
08 بهمن 1402
شناسه : 764
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
تازه ترین گزارش شرکت همراه اول که در سامانه کدال منتشر شده نشان می دهد جمع کل درآمد این شرکت در 10 ماهه سال جاری به مرز 40 هزار میلیارد تومان رسیده است.

تازه ترین گزارش شرکت همراه اول که در سامانه کدال منتشر شده نشان می دهد جمع کل فروش یا درآمد این شرکت در 10 ماهه سال جاری به مرز 40 هزار میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش شاخص آنلاین ، شرکت ارتباطات سیار ایران گزارش عملکرد 10 ماهه خود را در سامانه کدال منتشر کرد. این اطلاعات نشان می دهد جمع کل درآمد شرکت همراه اول در 10 ماهه امسال به 39 هزارو 800 میلیارد تومان رسیده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 31 درصد افزایش نشان می دهد.

بیشترین درآمد کسب شده طی این دوره از کارکرد مشترکین و به میزان 36.2 هزار میلیارد تومان بود که معادل 91 درصد درآمدها از این محل کسب شده است.

این شرکت در دی ماه امسال از کارکرد مشترکین، استفاده از امکانات شبکه توسط سایر شرکت های تلفن همراه، فروش خطوط جدید تلفن همراه و سایر، بالغ بر 4.4 هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

 

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.