آمریکا در حال بررسی یک عملیات مخفی علیه ایران

خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی درباره تشدید تنش ها در منطقه غرب آسیا بعد از کشته شدن سربازان آمریکایی در مرز اردن و احتمال واکنش نظامی واشنتگن به این رویداد نوشت: آمریکا در حال بررسی یک عملیات مخفی علیه ایران است.
09 بهمن 1402
شناسه : 782
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی درباره تشدید تنش ها در منطقه غرب آسیا بعد از کشته شدن سربازان آمریکایی در مرز اردن و احتمال واکنش نظامی واشنتگن به این رویداد نوشت: آمریکا در حال بررسی یک عملیات مخفی علیه ایران است.

خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی درباره تشدید تنش ها در منطقه غرب آسیا بعد از کشته شدن سربازان آمریکایی در مرز اردن و احتمال واکنش نظامی واشنتگن به این رویداد نوشت: آمریکا در حال بررسی یک عملیات مخفی علیه ایران است.

بلومبرگ تاکید کرده است : آمریکا پس کشته شدن 3 سرباز این کشور در پی حملات هوایی به پایگاه نظامی این آمریکا، در حال بررسی امکان انجام یک مخفی علیه ایران است.

یکی از این احتمالات حمله به ایران و عدم پذیرش مسئولیت آن است.

یکی دیگر از احتمالات حمله به مقامات ایرانی، همانگونه که دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا دستور ترور سردار قاسم سلیمانی را صادر کرد.

واکنش بایدن می تواند یکی از مهمترین تصمیمات وی در دوران ریاست جمهوری وی باشد.

 بیشتر بخوانید

جنگ در خاورمیانه قیمت نفت را 2 برابر می کند 

 

 صرف نظر از نتیجه، این حمله وضعیتی را برای بایدن به ارمغان می‌آورد که یکی از مهم‌ترین تصمیمات دوران ریاست جمهوری او خواهد بود. او می خواهد عاملان حمله را مجازات کند و ایران را از اقداماتش در منطقه باز دارد، اما انجام این کار می‌تواند آمریکا را در جنگ و تقابل مستقیم با تهران قرار دهد.

جاناتان پانیکوف، معاون سابق اطلاعات ملی در شورای اطلاعات ملی آمریکا به بلومبرگ گفته دولت بایدن باید خط بسیار ظریفی را در تلاش برای پاسخگویی با قدرت کافی برای بازگرداندن مقداری بازدارندگی طی کند، تا این اتفاق دوباره رخ ندهد، و همزمان این پاسخ نباید باعث تشدید درگیری در منطقه شود.

دنیس راس که به عنوان فرستاده کاخ سفید در خاورمیانه و در دوره ریاست جمهوری بیل کلینتون خدمت می کرد، گفته ما باید بیشتر در مورد آنچه که در برابر ایران انجام می‌دهیم فکر کنیم. اگر ماهیت پاسخ ما همانی باشد که تاکنون بوده(حملات علیه پروکسی‌ها در عراق و سوریه)، پیامی است که آنها(ایران) می توانند به این کار ادامه دهند و هیچ هزینه‌ای برای آنها نخواهد داشت.

 

متن خبر را به زبان اصلی از اینجا بخوانید.

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.