مدیر عامل شرکت اعلام کرد:

گروه مالی کیان آماده عرضه در بورس است

مدیر عامل گروه مالی کیان گفت: این شرکت برای عرضه اولیه سهام در بازار دوم معاملات بورس آمادگی کامل دارد. میزان عرضه سهام در امیدنامه 15 درصد اعلام شده که تعیین درصد نهایی از سوی شرکت بورس در اطلاعیه مشخص خواهد شد.
10 بهمن 1402
شناسه : 787
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
مدیر عامل گروه مالی کیان گفت: این شرکت برای عرضه اولیه سهام در بازار دوم معاملات بورس آمادگی کامل دارد. میزان عرضه سهام در امیدنامه 15 درصد اعلام شده که تعیین درصد نهایی از سوی شرکت بورس در اطلاعیه مشخص خواهد شد.

مدیرعامل گروه مالی کیان از آمادگی این شرکت برای عرضه سهام در بورس خبر داد و گفت: در انتظار تایید بورس هستیم.

 مونا حاج علی اصغر در پاسخ به این پرسش که  دلیل عرضه نشدن  سهام گروه مالی کیان با گذشت چند ماه از انتشار گزارش ارزش گذاری و معارفه آنلاین چیست گفت: این موضوع از طریق شرکت بورس در حال پیگیری است اما هنوز جمع بندی نهایی انجام نشده است. مستندات شرکت کامل بوده و علاوه بر وابستگی به شرایط بازار بحث زمان بندی عرضه ها نیز در بورس مطرح است.

اوادامه داد: به هر حال گروه مالی کیان برای عرضه اولیه سهام در بازار دوم معاملات بورس آمادگی کامل دارد. میزان عرضه سهام در امیدنامه 15 درصد اعلام شده که تعیین درصد نهایی از سوی شرکت بورس در اطلاعیه مشخص خواهد شد.

حاج علی اضغر درخصوص برنامه افزایش سقف مجدد صندوق بخشی "فارما کیان" با توجه به استقبال سرمایه گذاران  گفت: علاوه بر هماهنگی برای دریافت مجوز افزایش سقف صندوق از 200 به 400 میلیارد تومان از سازمان بورس، پس از گذشت زمان کوتاهی اقدامات لازم برای اخذ مجوز افزایش سقف مجدد تا 1000 میلیارد تومان از نهاد ناظر انجام خواهد شد تا صنعت دارو جای خود را با این صندوق در پرتفوی شرکت ها و سبدها باز کند.

 

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.