میزان مجاز حمل ارز و اسناد بانکی در سفر

خروج ارز، اسناد بانکی و اوراق بهادار بی‌نام تا سقف ۵۰۰۰ یورو یا معادل آن از مرزهای هوایی و تا سقف ۲۰۰۰ یورو یا معادل آن از مرز‌های زمینی، ریلی و دریایی مجاز است.
11 بهمن 1402
شناسه : 802
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
خروج ارز، اسناد بانکی و اوراق بهادار بی‌نام تا سقف ۵۰۰۰ یورو یا معادل آن از مرزهای هوایی و تا سقف ۲۰۰۰ یورو یا معادل آن از مرز‌های زمینی، ریلی و دریایی مجاز است.

گمرک میزان ورود و خروح ارز، اسناد بانکی و اوراق بهادار بی‌نام را اعلام کرد. 

به گزارش شاخص آنلاین، طبق اعلام گمرک، ورود ارز، اسناد بانکی و اوراق بهادار بی‌نام مجموعا تا سقف ۱۰ هزار یورو یا معادل آن مجاز است و خروج ارز، اسناد بانکی و اوراق بهادار بی‌نام نیز تا سقف ۵۰۰۰ یورو یا معادل آن از مرزهای هوایی و تا سقف ۲۰۰۰ یورو یا معادل آن از مرز‌های زمینی، ریلی و دریایی مجاز است.

طبق بخشنامه ابلاغی گمرک خروج ارز، اسناد بانکی و اوراق بهادار بی‌نام توسط رانندگان بخش حمل و نقل بین المللی به مقصد کشورهای همسایه دارای مرز مشترک تا سقف ۲۰۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا سقف ۵۰۰۰ یورو مجاز است.

بر این اساس، گمرکات مستقر در مبادی ورودی و خروجی کشور ملزم به هماهنگی لازم با بانک ملی و مرکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی هستند. 

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.