بوتان افزایش سرمایه می دهد | از محل تجدید ارزیابی

شرکت بوتان از موافقت هیات مدیره برای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد.اعلام این خبرمنجر به افزایش تقاضا برای خرید سهام این شرکت در مبادلات امروز شد.
14 بهمن 1402
شناسه : 808
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
شرکت بوتان از موافقت هیات مدیره برای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد.اعلام این خبرمنجر به افزایش تقاضا برای خرید سهام این شرکت در مبادلات امروز شد.

هیات مدیره شرکت بوتان با افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی زمین موافقت کرد و  اعلام کرد دارایی های شرکت در حال ارزیابی است.

شرکت بوتان از موافقت هیات مدیره با افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی  خبر داد و اعلام کرد: افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی (طبقه زمین) به تایید هیات مدیره رسیده و مراحل اجرایی در مرحله ارزیابی توسط کارشناسان رسمس دادگستری در دست پیگیری است.

اعلام خبر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها منجر به افزایش تقاضا برای خرید سهام این شرکت در مبادلات امروز شد.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.