فروش ۹۵۰ میلیارد تومان اوراق خزانه اسلامی

گزارش بانک مرکزی از بیست و هفتمین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی نشان می‌دهد که ۹۵۰ میلیارد تومان اوراق اراد ۱۴۸ با بازده ۲۵.۵ درصد در سررسید به فروش رفته است.
15 بهمن 1402
شناسه : 823
منبع:
گزارش بانک مرکزی از بیست و هفتمین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی نشان می‌دهد که ۹۵۰ میلیارد تومان اوراق اراد ۱۴۸ با بازده ۲۵.۵ درصد در سررسید به فروش رفته است.

در بیست و هفتمین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی ۹۵۰ میلیارد تومان اوراف به فروش رفت.

به گزارش شاخص آنلاین، گزارش بانک مرکزی از بیست و هفتمین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی نشان می‌دهد که ۹۵۰ میلیارد تومان اوراق اراد ۱۴۸ با بازده ۲۵.۵ درصد در سررسید به فروش رفته است.

فروش اراد ۱۴۹ با بازده ۲۶.۵ درصد در سررسید، صفر گزارش شده است. سررسید اراد ۱۴۸ و اراد ۱۴۹ به ترتیب در مرداد ۱۴۰۴ و شهریور ۱۴۰۵ از راه می‌رسد.

در مرحله بیست و هفتم، بر حسب ارزش اسمی اوراق، ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اراد ۱۴۸ و ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اراد ۱۴۹ عرضه شده است.

در همین حال، بیست و هشتمین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی هم در ۱۷ بهمن ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

متقاضیان یکشنبه ۱۵ بهمن ماه از ساعت ۸ تا ۱۲ برای ارسال سفارش شرکت در حراج آتی فرصت دارند.

در این مرحله اراد ۱۴۸، اراد ۱۴۹ و اراد ۱۵۰ با با قیمت اسمی هر ورق ۱۰۰ هزار تومان عرضه می‌شوند. مبلغ عرضه اراد ۱۴۸ در مرحله بیست و هشتم ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

اراد ۱۴۹ و اراد ۱۵۰ هم به ترتیب به میزان ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان و ۵ هزار میلیارد تومان عرضه دارند.

نرخ سود اسمی اوراق اسلامی مرحله بیست و هشتم سالیانه ۲۰.۵ درصد است. 

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.