عشقی وعده داد: بورس عقب ماندگی اش را جبران می کند

مجید عشقی رئیس سازمان بورس گفت :روند بلند مدت بازار نشان می دهد، مساله تلاطمات ارزی و فروش شرکت ها بالاخره اثر خود را در بازار سرمایه نشان می دهد و در نهایت فاصله ایجاد شده را جبران می کند.
16 بهمن 1402
شناسه : 830
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
مجید عشقی رئیس سازمان بورس گفت :روند بلند مدت بازار نشان می دهد، مساله تلاطمات ارزی و فروش شرکت ها بالاخره اثر خود را در بازار سرمایه نشان می دهد  و در نهایت فاصله ایجاد شده را جبران می کند.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار

 مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار درباره عقب ماندگی بورس نسبت به سایر بازار ها گفت:روند بلند مدت بازار نشان می دهد، مساله تلاطمات ارزی و فروش شرکت ها بالاخره اثر خود را در بازار سرمایه نشان می دهد  و در نهایت فاصله ایجاد شده را جبران می کند.

او درباره کاهش بازده بورس نسبت به بازارهای موازی از جمله مسکن، سکه و ارز، گفت : تلاطماتی که در بازار ارز رخ می دهد، خود را با فاصله ای در بازار سرمایه هم نشان خواهند داد و بازار سرمایه هم رشد می کند. از این جهت نگرانی چندانی وجود ندارد. یک سری ریسک هایی، در بازار وارد شده بود اما اکنون فضای بازار، فضای متلاطمی نیست.

او ادامه داد: قیمت ها و ارزش سهام شرکت ها به دلیل پاره ای از اتفاقاتی که افتاده با ارزش ذاتی آنها فاصله زیادی دارند؛ اما تلاطمات جدی در بازار نداریم. سعی می کنیم با صندوقهای حمایتی بازار و صندوق های بازارگردانی، شوک های بازار کنترل شود.

 

 

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.