مدیر عامل صندوق توسعه بازار سرمایه:

از تمام نمادها در بورس حمایت می کنیم

مدیر عامل صندوق توسعه بازار سرمایه گفت: سطح شفافیت عملکردی صندوق را ارتقاء خواهیم داد تا شائبه ایجاد شده در ذهن سهامداران رفع شود و شایعات طرح شده در خصوص حمایت صندوق از صنایع و سهام خاص و شاخص ساز برطرف شود.
17 بهمن 1402
شناسه : 842
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
مدیر عامل صندوق توسعه بازار سرمایه گفت: سطح شفافیت عملکردی صندوق را ارتقاء خواهیم داد تا شائبه ایجاد شده در ذهن سهامداران  رفع شود و شایعات طرح شده در خصوص حمایت صندوق از صنایع و سهام خاص و شاخص ساز برطرف شود.

مدیر عامل صندوق مشترک توسعه بازار سرمایه گفت: صندوق مشترک توسعه بازار سرمایه فقط از صنایع و نماد‌های خاص و شاخص ساز حمایت نمی‌کند.

قادر معصومی خانقاه افزود: پرتفوی صندوق را در سطحی که اساسنامۀ صندوق مشخص کرده و سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز داده است برای اولین بار منتشر کردیم و ان‌شاءالله این موضوع ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول در ادامه افزود: به طور قطع سطح شفافیت عملکردی صندوق را ارتقاء خواهیم داد تا شائبات موجود در ذهن فعالان بازار رفع شود و شایعات طرح شده در خصوص حمایت صندوق از صنایع و سهام خاص و شاخص ساز برطرف شود.

معصومی خانقاه تاکید کرد: ما حدود ۴۰۰ نماد بورسی و فرابورسی را در پرتفوی صندوق داریم، از این رو کاملا مشخص است که کلیت بازار را رصد و باتوجه به شرایط صنایع و نماد‌ها اقدام به خرید و فروش می‌کنیم، البته که سفارشات ارسالی و حجم معاملات ما متناسب با ظرفیت نمادها، شرکت‌ها و شرایط بازار تنظیم شده است، ارسال سفارش برابر (ریالی یا تعدادی) برای نماد‌هایی با ارزش بازار کوچک، متوسط و بزرگ و حجم معاملات متفاوت منجر به ایجاد شائبه دستکاری در بازار شده و ساختار طبیعی بازار را به هم می‌زند، لذا تلاش می‌کنیم با درنظر داشتن ارزش بازار نمادها، حجم معاملات و شرایط بازار در هر روز سفارشات را ارسال کرده و معاملات را انجام دهیم.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.