ایران خودرو خط تولید ری را برقی را افتتاح کرد | هر ساعت 20 ری را تولید خواهد شد

به گفته معاون تحقیقات ایران خودرو قرار است هر ساعت 20 خودرو ری را برقی تولید شود. ایران خودرو اما هنوز درباره آثار مالی افتتاح این خط بر سهام شرکت توضیح نداده است.
18 بهمن 1402
شناسه : 852
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
به گفته معاون تحقیقات ایران خودرو قرار است هر ساعت 20 خودرو ری را برقی تولید شود. ایران خودرو اما هنوز درباره آثار مالی افتتاح این خط بر سهام شرکت توضیح نداده است.

 

گروه صنعتی ایران‌خودرو، صبح امروز چهارشنبه در مراسمی با حضور وزیر صنعت، و  رئیس سازمان توسعه‌ تجارت خط تولید خودروی ری‌را را افتتاح کرد.

مهدی رادمنش معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصولات ایران‌خودرو درباره تولید این خودرو گفت: این محصول آپشن‌های بسیاری دارد و تمام تجهیزات ایمنی و چهار تا شش ایربگ برای آن پیش‌بینی شده و تمام تجهیزات و امکانات آن مطابق تجهیزات روز دنیاست. این محصول از ابتدا در دو حالت بنزینی و برقی طراحی شد تا بتوان هر دو مدل آن را تولید کرد. خودروی ری‌را همه‌ استاندارهای ٨۵گانه را پاس می‌کند. 

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصولات ایران‌خودرو تصریح کرد: ۶٧٩ قطعه جدید در این محصول استفاده شده که ۴٧٠ قطعه قدیمی و داخلی‌سازی شده است و تنها ٣٠ قطعه قطعات وارداتی است. این محصول ۶٨ درصد داخلی‌سازی شده است. 

رادمنش تاکید کرد: صنعتی‌سازی در ماژول‌های مختلف با صرف بودجه ١.۵ همت به علاوه ۴۶.۵ میلیون یورو صورت گرفته است. 

 او افزود: در هر ساعت ٢٠ خودرو از این محصول تولید می‌شود. 

ایران خودرو هنوز توضیحی نداده است که افتتاح خط تولید جدید چه آثار مالی برای این شرکت به همراه خواهد داشت.

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.