تامین و تخصیص ۶۸ درصد ارز مورد نیاز صنایع شیرخشک

از مجموع ۱۵۶ میلیون دلار ثبت سفارش برای تامین و تخصیص ارز به واردات شیرخشک، مواد اولیه و مکمل‌ها، ۱۰۶ میلیون دلار آن از سوی بانک مرکزی تامین شده است.
29 مهر 1402
شناسه : 89
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
از مجموع ۱۵۶ میلیون دلار ثبت سفارش برای تامین و تخصیص ارز به واردات شیرخشک، مواد اولیه و مکمل‌ها، ۱۰۶ میلیون دلار آن از سوی بانک مرکزی تامین شده است.

بانک مرکزی میزان تخصیص ارز برای واردات و تامین مواد اولیه شیر خشک را اعلام کرد.

به گزارش شاخص آنلاین، بانک مرکزی اعلام کرد که از ابتدای سال تا ۲۵ مهرماه، بنابر ثبت سفارش‌ها و اعلام اولویت‌ها و نظر دستگاه سازمان غذا و دارو، فقط برای واردات شیرخشک، ماده اولیه و مکمل‌ها با ارز ترجیحی، مجموعا ۱۵۶ میلیون دلار تخصیص داده شده است.

از این میزان ۱۰۶ میلیون دلار تامین و پرداخت شده است. همچنین  سازمان غذا و دارو برای واردات شیرخشک، ماده اولیه و مکمل‌ها، به میزان ۱۲ میلیون دلار در قالب ارز ترجیحی ثبت سفارش کرد که بانک مرکزی هم بلافاصله ارز آن را تامین و طی چند روز آینده پرداخت می کند.

 

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.