ارز های بابک زنجانی به بانک مرکزی منتقل شد

آن طور که محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی می گوید: دارایی های ارزی بابک زنجانی به طور کامل به خزانه بانک مرکزی منتقل شده است.
01 اسفند 1402
شناسه : 907
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
آن طور که محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی می گوید: دارایی های ارزی بابک زنجانی به طور کامل به خزانه بانک مرکزی منتقل شده است.

رئیس‌ بانک مرکزی گفت: اموال بازگردانده شده بابک زنجانی، دارایی‌های ارزی است که به خزانه این بانک منتقل شد.

 محمدرضا فرزین با اشاره به پیگیری مستمر مقامات قوه قضاییه برای شناسایی و انتقال اموال بابک زنجانی از خارج به تهران، گفت: اموال بازگردانده شده وی، دارایی‌های ارزی است که تماماً به خزانه بانک مرکزی منتقل شد.

رئیس قوه قضاییه دیروز از شناسایی اموال بابک زنجانی در خارج و انتقال به تهران خبر داد و گفت: بنا بر کارشناسی‌های اولیه این اموال، کفافِ بدهی‌ها و خسارت‌ها را می دهد. اگر اموال بازگشته قبلی هم محاسبه شود، اضافه می‌آید. البته تاکید شده باز هم کارشناسی در این خصوص صورت بگیرد.

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.