اعلام هشدار به باشگاه استقلال | تجربه کورش کمپانی بیخ گوش آبی های پایتخت

طبق اعلام انجمن وارد کنندگان موبایل حامی باشگاه استقلال در شهرستان آمل رویه کورش کمپانی را در پیش گرفته است، به همین دلیل این انجمن به مدیر عامل باشگاه استقلال هشدار داده است.
01 اسفند 1402
شناسه : 908
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
طبق اعلام انجمن وارد کنندگان موبایل حامی باشگاه استقلال در شهرستان آمل رویه کورش کمپانی را در پیش گرفته است، به همین دلیل این انجمن به مدیر عامل باشگاه استقلال هشدار داده است.

رئیس انجمن واردکنندگان موبایل با اشاره به پیش فروش گوشی توسط حامی باشگاه استقلال به مدیرعامل این باشگاه به احتمال تکرار پرونده "کوروش کمپانی" هشدار داد.

عبدالمهدی اسدی طی نامه‌ای به علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال، اعلام کرد: اخیرا پرونده‌ای تحت عنوان کوروش کمپانی به دلیل پیش فروش گوشی‌های موبایل و اخذ مبالغ سنگین از مردم و سپس متواری شدن در مراجع قضایی تشکیل و در حال طی مراحل قانونی است.

از آنجا که طبق گزارشات واصله حامی باشگاه استقلال نیز در شهرستان آمل (جناب موسوی) همین رویه پیش فروش گوشی و فروش کمتر از قیمت بازار را در دستور کار قرار داده، مراتب به منظور پیشگیری از اتفاق مشابه پرونده "کوروش کمپانی" به باشگاه استقلال اعلام شد تا از ورود لطمه به اعتبار آن باشگاه مردمی جلوگیری شود.

با توجه به اینکه این روش در برخی از نقاط مورد استفاده سودجویان قرار گرفته در صورت صلاحدید در موارد مشابه( در خصوص تلفن همراه و تبلت) دستور دهید قبل از عقد قرارداد از این انجمن استعلام به عمل آورند.

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.