رئیس اتاق بازرگانی تبریز:

طرح تولید خودرو توسط شیرین عسل در حال پیشرفت است

رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت:طرح تولید خودرو در شرکت شیرین عسل در حال پیشرفت است و در آینده خبرهای مربوطه منتشر می‌شود.
05 اسفند 1402
شناسه : 931
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت:طرح تولید خودرو در شرکت شیرین عسل در حال پیشرفت است و در آینده خبرهای مربوطه منتشر می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز درباره وضعیت پیشرفت طرح تولید خودرو در شرکت شیرین عسل، توضیحاتی ارائه کرد.

 یونس ژائله با اشاره به لزوم حمایت از بخش خصوصی برای اشتغال آفرینی و توسعه تولید و صادرات  گفت: 95 درصد اقتصاد در استان آذربایجان شرقی در دست بخش خصوصی است.

او افزود: صنایع غذایی، فولادی و ماشین‌سازی بیشتر از دیگر صنایع در تبریز توسعه‌ یافته‌اند. پیشرفت طرح تولید خودرو در شرکت شیرین عسل نیز در حال انجام است و در آینده خبرهای مربوطه منتشر می‌شود. 

مجوز تولید خودرو توسط این شرکت در روز چهارشنبه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۲، صادر شد  و گفته شده که، تولیدات این شرکت خودرو روز اروپایی خواهد بود.

 

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.