افزایش قیمت خودرو کلید خورد | ایران خودرو فهرست جدید قیمت منتشر کرد

فهرست جدید قیمت ۱۰ محصول ایران خودرو ویژه اسفند در محدوده ۴۵۹ میلیون تا ۱.۴ میلیارد تومانی اعلام شد. به نظر می رسد این گام نخست برای افزایش قیمت محصولات این شرکت خودروسازی است که با زیان انباشته سنگینی مواجه است.
08 اسفند 1402
شناسه : 945
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
فهرست جدید قیمت ۱۰ محصول ایران خودرو ویژه اسفند در محدوده ۴۵۹ میلیون تا ۱.۴ میلیارد تومانی اعلام شد. به نظر می رسد این گام نخست برای افزایش قیمت محصولات این شرکت خودروسازی است که با زیان انباشته سنگینی مواجه است.

شرکت ایران خودرو فهرست جدیدی از قیمت محصولاتش اعلام کرد. طبق این فهرست حداقل قیمت محصولات ایران خودرو 460 میلیون تومان است.

به گزارش شاخص آنلاین، فهرست قیمت جدید ۱۰ محصول ایران خودرو ویژه اسفند در محدوده ۴۵۹ میلیون تا ۱.۴ میلیارد تومانی اعلام شد. به نظر می رسد این گام نخست برای افزایش قیمت محصولات این شرکت خودرو سازی است که با زیان انباشته سنگینی مواجه است.

طبق این فهرست قیمت تارا دستی 580 و تارا اتوماتیک 681 میلیون تومان اعلام شده است در حالی که میانگین قیمت فروش تارا از ابتدای سال تاکنون طبق اطلاعات مندرج در سامانه کدال 391 میلیون تومان بوده است.

همچنین قیمت دنا پلاس 6 سرعته 551 میلیون و دنا پلاس اتوماتیک 692 میلیون تومان در نظر گرفته شده است در حالی که میانگین قیمت فروش این محصول در 11 ماهه امسال رقمی بالغ بر372 میلیون تومان بوده است.

قیمت 207 دستی پانوراما و اتوماتیک هم به ترتیب 498 و602 میلیون تومان  اعلام شده در حالی که میانگین قیمت فروش کارخانه ای گروه پژوه از ابتدای سال تاکنون 267 میلیون تومان بوده است.

طبق گزارش ایران خودرو همچنین قیمت سورن پلاس به عنوان ارزان ترین محصول 459 میلیون تومان در نظر گرفته شده است و این در حالی است که میانگین قیمت گروه سمند در 11 ماهه امسال 291 میلیون تومان بوده است.

 

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.