تامین اجتماعی پرسپولیس را نمی خواهد | جنجال برسر تهاتر سهام پرسپولیس به جای بدهی های دولت

مدیرکل نظارت بر امور مشترک شرکت‌های تأمین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی به 47 میلیون بیمه شده تعلق دارد و حق بیمه‌ دریافتی را باید جایی ببرد که سوددهی بالاتری داشته باشد. باشگاه داری در ایران بازده بالایی ندارد تا بتوان حقوق ماهانه بازنشسته‌ها و کارگران را پرداخت کرد.
14 اسفند 1402
شناسه : 984
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
مدیرکل نظارت بر امور مشترک شرکت‌های تأمین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی به 47 میلیون بیمه شده تعلق دارد و حق بیمه‌ دریافتی را باید جایی ببرد که سوددهی بالاتری داشته باشد. باشگاه داری در ایران بازده بالایی ندارد تا بتوان حقوق ماهانه بازنشسته‌ها و کارگران را پرداخت کرد.

مخالفت سازمان تأمین اجتماعی با مالکیت سهام پرسپولیس : غیرقانونی است
مدیرکل نظارت بر امور مشترک شرکت‌های تأمین اجتماعی با اشاره به پیشنهاد تهاتر بدهی سنگین دولت با خرید سهام باشگاه پرسپولیس این واگذاری را غیرقانونی دانست.

جمشید محرابی با اشاره به مالکیت 56 درصدی سازمان تأمین اجتماعی از سهام باشگاه ذوب‌ آهن، گفت: سازمان تأمین اجتماعی به 47 میلیون بیمه شده تعلق دارد و حق بیمه‌ دریافتی را باید جایی ببرد که سوددهی بالاتری داشته باشد. باشگاه داری در ایران بازده بالایی ندارد تا بتوان حقوق ماهانه بازنشسته‌ها و کارگران را پرداخت کرد.

به گفته او مقررات صدور مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا، امکان ارائه مجوز حرفه‌ای برای مالکیت مستقیم یا غیرمستقیم بیش از یک باشگاه را نمی‌دهد. 

او افزود: طبق مصوبه‌ هیات مدیره سازمان تأمین اجتماعی در اختیار گرفتن مالکیت پرسپولیس به چهار دلیل به صلاح و صرفه نیست. ذینفعان اصلی سازمان که بازنشستگان هستند از طریق کانون بازنشستگان بارها و بارها مخالفت و نگرانی را بابت این انتقال اعلام کرده‌اند. نمایندگان مجلس نیز مخالف این موضوع هستند.

محرابی ادامه داد: فارغ از مسائل قانونی، واگذاری پرسپولیس به تأمین اجتماعی از چاله به چاه افتادن است. مسئله خرید باشگاه پرسپولیس توسط سازمان تأمین اجتماعی مطرح نیست بلکه پیشنهاد شده بجای بخشی از بدهی سنگین دولت، باشگاه پرسپولیس منتقل شود ! درخواستی برای خرید باشگاه پرسپولیس نبوده و این پیشنهاد احتمالاً از سوی دولت است.

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.