حمایت دوباره ترامپ از رمز ارز ها | ترامپ: کمپین بایدن علیه رمز ارز ها را یک ساعته متوقف می کنم

ترامپ به شرکت‌کنندگان اطمینان داده که کمپین بایدن و رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه رمزارزها، ظرف یک ساعت پس از دولت دوم وی متوقف خواهد شد.
تاریخ: 19 خرداد 1403
شناسه: 1461

دونالد ترامپ طی یک مراسم جمع‌آوری کمک مالی در سانفرانسیسکو که توسط سرمایه‌داران ریسک‌پذیر دیوید ساکس (David Sacks) و چامات پالیهاپیتا (Chamath Palihapitiya) برگزار شد، خود را به عنوان قهرمان کریپتو معرفی کرد و از تلاش‌های نظارتی حزب دموکرات در این بخش انتقاد کرد. در این مراسم ۱۲ میلیون دلار برای کمپین ریاست جمهوری ترامپ جمع‌آوری شد.
به گزارش شاخص آنلاین ، صنعت کریپتو در آستانه انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا درگیر بازی سیاسی شده است. در این بین صرافی کوین‌بیس (Coinbase) با اهدای ۲۵ میلیون دلار یو‌اس‌دی‌سی (USDC) به کمیته سیاسی فیرشیک (PAC) پیشرو بوده است.

در سال ۲۰۲۲ کلاهبرداری‌های رمزارزی، بحث‌های نظارتی شدیدی به همراه داشت و موجب ورشکستگی شرکت‌های رمزارزی بزرگی شد. اکنون ترامپ از اهمیت حوزه کریپتو و حمایت قوی خود از این حوزه سخن می‌گوید.

منابع خبری جزئیات خاصی از سیاست‌های حمایتی ترامپ ارائه نکرده‌اند، اما موضع او با بایدن که فرمان اجرایی سال ۲۰۲۲ را با هدف توسعه مسئولانه دارای‌های دیجیتال صادر کرد، در تضاد است.

بیشتر بخوانید

خطر ترامپ برای بازار های سهام ایران و چین
میم کوین های ترامپ پرطرفدار شدند | تبدیل 7 میلیون دلار از دارایی های ترامپ به ارز دیجیتال
پیروزی ترامپ جنگ های تجاری را تشدید می کند | با پیروزی دونالدترامپ بازار ها پرتلاطم خواهند شد

به گزارش رویترز، بسیاری از نگرانی‌ها در حوزه کریپتو در مورد مقررات نظارتی، بیش از حد است. جیکوب هلبرگ ، تحلیگر داده پلنتیر ، اظهار داشت که ترامپ به شرکت‌کنندگان اطمینان داده که کمپین بایدن و گنسلر (رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا) علیه رمزارزها، ظرف یک ساعت پس از دولت دوم وی متوقف خواهد شد.

اکنون چهره‌های برتر حوزه رمزارزها مانند بنیانگذاران صرافی کوین‌بیس و جمینی به کمپین ترامپ پیوسته‌اند. همچنین طرفداران ترامپ می‌توانند با استفاده از بیت کوین، اتریوم، شیبا اینو و دوج کوین، از وی حمایت کنند.

قابل توجه است که در زمان نگارش این خبر، بیت کوین، بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار، با کاهش ۲.۴۹ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته در محدوده قیمتی ۶۹۴۴۱ دلار معامله می‌شود.

در همین رابطه