مخالفت مجمع تشخیص مصلحت با معافیت مالیاتی ارز های دیجیتال

مجمع تشخیص مصلحت نظام معاف شدن ارز های دیجیتال از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه را به دلیل ایجاد تبعیض ناروا، مغایر با سیاست‌های کلی نظام دانست.
24 اردیبهشت 1403
شناسه : 1349
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
مجمع تشخیص مصلحت نظام معاف شدن ارز های دیجیتال از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه  را به دلیل ایجاد تبعیض ناروا، مغایر با سیاست‌های کلی نظام دانست.

مجمع تشخیص مصلحت نظام با معافیت ارزهای دیجیتال از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه به دلیل ایجاد تبعیض ناروا، مخالفت کرد.

به گزارش شاخص آنلاین، مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه با حضور اعضا، نمایندگان سران قوا و وزرای اقتصاد و ارتباطات، مصوبه مجلس درباره معافیت مالیاتی ارزهای دیجیتال را بررسی کرد.

 طبق این مصوبه، ارزهای دیجیتال از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف می‌شدند اما مجمع تشخیص این بند را به دلیل ایجاد تبعیض ناروا، مغایر با سیاست‌های کلی نظام دانست.

با وجود موافقت با سایر اصلاحات مجلس در طرح مالیات بر سوداگری، مجمع تشخیص با بخش مربوط به معافیت مالیاتی ارزهای دیجیتال مخالفت کرد.

بیشتر بخوانید

فرصت طلایی برای سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها | کدام رمز ارز را بخریم؟
پر بازده ترین بازارها در 1402 | رمز ارزها رقابت را بردند | بازارهای داخلی مغلوب تورم
موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.