دستور فروش اموال کورش کمپانی صادر شد

اموال کوروش کمپانی در تهران و قشم بعد از توقیف در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قرار گرفته و دستگاه قضا تاکید کرده هرچه سریع تر این اموال به فروش برسد.
تاریخ: 02 تیر 1403
شناسه: 1531

رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از توقیف هزار کانتینر متعلق به چای دبش خبر داد و اعلام کرد: دستور فروش فوری اموال کوروش کمپانی صادر شده است.

به گزارش شاخص آنلاین، عبدالمجید اجتهادی اعلام کرد: اموال کوروش کمپانی در تهران و قشم بعد از توقیف در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قرار گرفته و دستگاه قضا تاکید کرده هرچه سریع تر این اموال به فروش برسد.

به گفته وی، خودرو، املاک و تعداد زیادی موبایل جزو این اموال است که تیر ماه بعد از ارزش گذاری، فرایند فروش انجام خواهد شد.

اجتهادی تصریح کرد: اموال کوروش کمپانی در خارج کشور نیز شناسایی و تعیین تکلیف خواهد شد.

شرکت کوروش پردازان آی سا (با نام تجاری کوروش کمپانی)، شرکتی بود که در بهمن ۱۴۰۲ خبر کلاهبرداری آن از طریق فروش گوشی آیفون منتشر شد و مدیر این مجموعه از کشور متواری شد. براساس تصاویر منتشرشده او ظاهراً به ترکیه یا دبی فرار کرده‌است.

برآوردهای متفاوتی از مقدار بدهی این شرکت تخمین زده شده‌است.

بیشتر بخوانید

اعلام هشدار به باشگاه استقلال | تجربه کورش کمپانی بیخ گوش آبی های پایتخت
تجربه ناموفق "ای نماد" در ماجرای کورش کمپانی
توقیف 1000 کانتینر متعلق به چای دبش

رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی همچنین از توقیف هزار کانتینر چای دبش در بندر شهید رجایی خبر داد و گفت: برخی تجهیزات صنعتی وارداتی به عنوان متروکه در اختیار سازمان قرار داده شده است. کمتر از ۱۰ درصد این چای غیر قابل مصرف بوده و منهدم خواهد شد.

 

موضوعات :
در همین رابطه