عرضه اولیه | صنایع ارتباطی آوا و برنا باطری در فرا بورس عرضه می شوند

دو شرکت صنایع ارتباطی آوا و برنا باطری با سرمایه 100 و 500 میلیارد تومانی، امروز معارفه می شود تا با عرضه اولیه 25 و 15 درصدی در آینده نزدیک وارد بازار سرمایه شود.
تاریخ: 08 مرداد 1403
شناسه: 1713

زمان برگزاری جلسه معارفه دو شرکت صنایع ارتباطی آوا و برنا باطری از سوی فرابورس مشخص شد.

به گزارش شاخص آنلاین ، بر اساس این گزارش، جلسه معارفه شرکت صنایع ارتباطی آوا با نماد "آواک" ساعت 11 روزهای دوشنبه و سه شنبه 8 و 9 مرداد از طریق www.faraboursetv.com بصورت زنده پخش خواهد شد. متقاضیان می توانند سوالات را تا ساعت 16 دوشنبه از طریق سامانه مختص عرضه های اولیه در تارنمای رسمی شرکت فرابورس به نشانی www.ifb.ir ارسال کنند.

شرکت صنایع ارتباطی آوا به عنوان یکی از صنایع فن آور و پیشگام در زمینه فناوری های نوین مخابراتی سال 85 تاسیس شد. فعالیت‌های این شرکت عمدتاً بر طراحی و تولید مراکز تلفن نسل جدید مبتنی بر شبکه بر اساس جدیدترین فناوری مخابراتی جهان NGN و IMS متمرکز است که به تأیید سازمان تنظیم مقررات رادیویی و شرکت ارتباطات زیر ساخت رسیده است. صنایع ارتباطی آوا با سرمایه 100 میلیارد تومانی به عنوان شرکت پیشگام در طراحی و تولید سوئیچ های مخابراتی IP-based در ایران شناخته می‌شود.

همچنین جلسه معارفه شرکت برنا باطری با نماد "خبرنا" ساعت 14 روزهای دوشنبه و سه شنبه 8 و 9 مرداد از www.faraboursetv.com بصورت زنده پخش خواهد شد. متقاضیان می توانند سوالات را تا ساعت 16 دوشنبه از طریق سامانه مختص عرضه های اولیه در تارنمای رسمی شرکت فرابورس به نشانی www.ifb.ir ارسال کنند.

بیشتر بخوانید

پذیرش بزرگ ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان در بورس | شمارش معکوس برای عرضه اولیه ستاره خلیج فارس

5 شرکت در صف عرضه اولیه قرار گرفتند

شرکت برنا باتری ۳۱ خرداد سال ۶۹ به صورت سهامی خاص تاسیس و ۳ تیر سال ۶۹ در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری اصفهان تحت نام شرکت سنگ فیبری اصفهان به ثبت رسید. گروه برنا باتری شامل شرکت‌ برنا باتری و شرکت‌های فرعی ماشین سازی نور، باتری سحر صنعت و قطعه سازان برنا است. مرکز اصلی شرکت در اصفهان و محل فعالیت اصلی در شهرک صنعتی سه راهی مبارکه واقع است.

سرمایه شرکت با ۵۰۴ نیروی انسانی در بدو تاسیس یک میلیون تومان بوده که طی چند مرحله افزایش سرمایه به ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است. مسعود صرامی با ۳۶.۳۸ درصد، مهریه ملک‌پور تهرانی با ۲۶ درصد، عباس سید مقیم با ۸.۲۲ درصد، اصغر صفاپور با ۶.۵ درصد، سمیرا و سحر صرامی هر کدام با ۵.۵۸ درصد و صدف صرامی ۵.۵۷ درصد سهام را در اختیار دارند.

موضوعات :
در همین رابطه