5 شرکت در صف عرضه اولیه قرار گرفتند

معاون پذیرش بورس تهران گفت: ۵ شرکت از آمادگی لازم برای عرضه اولیه برخوردارند. ارزش‌ گذاری ۲ شرکت انجام شده و در انتظار تعیین تکلیف شرایط بازار هستند.
04 تیر 1403
شناسه : 1543
منبع:
معاون پذیرش بورس تهران گفت: ۵ شرکت از آمادگی لازم برای عرضه اولیه برخوردارند. ارزش‌ گذاری ۲ شرکت انجام شده و در انتظار تعیین تکلیف شرایط بازار هستند.

محمدامین قهرمانی، معاون پذیرش بورس تهران از آمادگی ۵ شرکت برای عرضه اولیه در بورس تهران خبر داد و اعلام کرد: اکنون ۲۰ شرکت در حال انجام اقدامات لازم برای درج نماد هستند.

 به گزارش شاخص آنلاین ، محمدامین قهرمانی، گفت: اکنون ۵ شرکت از آمادگی لازم برای عرضه اولیه در بورس تهران برخوردارند. 

‎او ادامه داد: در وضعیت فعلی ارزش‌گذاری ۲ شرکت انجام شده و با توجه به اجرای اقدامات مربوطه این شرکت‌ها از آمادگی لازم برای عرضه در بورس برخوردارند. 

‎قهرمانی تاکید کرد: اکنون در انتظار تعیین تکلیف شرایط بازار و برنامه‌ریزی‌ها در راستای عرضه اولیه هستیم.

 معاون پذیرش بورس تهران ادامه داد: فعلا پذیرش شرکت‌ها برای عرضه اولیه در حال انجام بوده و هیچ تواقفی در انجام اقدامات مربوط به پذیرش و درج نماد شرکت‌ها صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید

عرضه اولیه | عرضه سهام 10 شرکت زیر مجموعه وزارت کار در بورس تا پایان سال
عرضه اولیه | یک پالایشگاه جدید در راه ورود به بازار سهام

او به اقدامات انجام شده از سوی بورس تهران برای انجام هر چه سریع‌تر شرکت‌ها در بازار اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۴ جلسه هیات پذیرش در بورس تهران برگزار شد و ۲ شرکت پروژه به دنبال تامین مالی از طریق این بازار هستند.

 ‎به گفته معاون پذیرش بورس تهران، اکنون تعداد ۲۰ شرکت در حال انجام اقدامات لازم برای درج نماد هستند.

او تاکید کرد: برنامه بورس تهران، عرضه اولیه ۱۵ شرکت در بازار است اما در ابتدا باید وضعیت حاکم بر معاملات بازار مورد ارزیابی قرار بگیرد و پس از آن تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شود.

 ‎قهرمانی در پایان گفت: اگر شرایط بازار اجازه دهد علاوه بر شرکت پروژه‌ها، عرضه اولیه تعداد قابل توجهی شرکت در بورس تهران انجام خواهد شد.

 

 

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.