توقف تولید 5 محصول ایران خودرو و سایپا توسط سازمان استاندارد

مدیرکل حقوقی و امور مجلس سازمان استاندارد از توقف تولید پنج خودرو در شرکت‌های بزرگ خودروساز با شناسایی محصولات غیراستاندارد خبر داد و گفت: آخرین نمونه پژو پارس است که تولید آن متوقف و تعطیلی خط تولید آن به امضا رسید.
30 خرداد 1403
شناسه : 1517
منبع:
مدیرکل حقوقی و امور مجلس سازمان استاندارد از توقف تولید پنج خودرو در شرکت‌های بزرگ خودروساز با شناسایی محصولات غیراستاندارد خبر داد و گفت: آخرین نمونه پژو پارس است که تولید آن متوقف و تعطیلی خط تولید آن به امضا رسید.

مدیرکل حقوقی و امور مجلس سازمان استاندارد از توقف تولید پنج محصول دو شرکت‌ بزرگ ایران خودرو و سایپا در پی افزایش نظارت ها خبر داد.

به گزارش شاخص آنلاین، مهدی شعبانی در نشست با مدیرکل دادگستری استان بوشهر از توقف تولید پنج خودرو در شرکت‌های بزرگ خودروساز با شناسایی محصولات غیراستاندارد در اثر باز تعریف جدید و افزایش نظارت ها خبر داد و گفت: آخرین نمونه پژو پارس است که تولید آن متوقف و تعطیلی خط تولید آن به امضا رسید.

او افزود: نمونه عدم بازدارندگی مناسب، جریمه 200 میلیون تومانی برای شرکت خودروساز است که این رای بدون تردید کمیسیون مربوطه را به سخره می‌گیرد. دستورالعمل‌های متعددی باید از سال ۹۷ به بعد نوشته می‌شد که با توجه به انجام نشدن این موضوع ظرف ۶ ماه اخیر نسبت به تهیه و تدوین این دستورالعمل‌ها اقدام شده است.

بیشتر بخوانید

خودرو سازان از بورس اخراج نمی شوند | تمدید مهلت یک ساله

 

شعبانی ادامه داد: مجازات‌ دستورالعمل‌ها بازدارنده تر و افزایش داده شده تا ساماندهی موردنیاز در این حوزه انجام گیرد. در خصوص موضوع‌های تخصصی و فنی حوزه استاندارد باید کمیسیون‌های بیشتری برگزار شود تا آرای صادره در این حوزه از دقت و ظرافت لازم برخوردار شود.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.