بورس سرمایه اش را افزایش می دهد

پس از آنکه شرکت فرا بورس اعلام کرد قصد دارد سرمایه اش را افزایش دهد شرکت بورس تهران نیز از افزایش یافتن سرمایه به 2.4 هزار مییارد تومان خبر داد.
20 تیر 1403
شناسه : 1625
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
پس از آنکه شرکت فرا بورس اعلام کرد قصد دارد سرمایه اش را افزایش دهد شرکت بورس تهران نیز از افزایش یافتن سرمایه به 2.4 هزار مییارد تومان خبر داد.

شرکت بورس از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 32 درصدی از دو محل سود انباشته و اندوخته خبر داد.

به گزارش شاخص آنلاین، شرکت بورس که با نماد "بورس" در بازار سهام فعالیت می کند در نظر دارد سرمایه فعلی را از 1.8 به 2.4 هزار میلیارد تومان برساند.

افزایش سرمایه این شرکت از دو محل سود انباشته و اندوخته به منظور رعایت مصوبه سازمان بورس در خصوص تعیین حداقل سرمایه مطلوب بورس­ ها اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید

مجوز افزایش سرمایه 6 شرکت صادر شد

افزایش سرمایه 133 درصدی پی پاد | هیات مدیره پیشنهاد کرد

پیش از این شرکت فرا بورس نیز اعلام کرده بود قصد دارد سرمایه اش را افزایش دهد. قرار است سرمایه فعلی "فرابورس" از 1.05 به 1.3 هزار میلیارد تومان برسد. 194 میلیارد تومان از افزایش سرمایه این شرکت از محل سود انباشته و 76 میلیارد توان دیگر از محل اندوخته برای اجرای مصوبه هیات‌ مدیره سازمان بورس در خصوص تعیین حداقل سرمایه مطلوب بورس‌ها و تقویت ساختار مالی اعمال می شود.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.