عضو شورای بورس:

دامنه نوسان هفته بعد افزایش می یابد | تزریق پول به صندوق تثبیت بازار سرمایه

یک عضو شورای بورس گفت: قرار است از هفته آینده محدودیت دامنه نوسان یک و دو درصدی سهام و صندوق ها تغییر کند. رقم کمک به منابع صندوق تثبیت بازارسرمایه اعلام نمی‌شود اما تصمیمات حمایتی مثبتی گرفته شد.
24 مرداد 1403
شناسه : 1810
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
یک عضو شورای بورس گفت: قرار است از هفته آینده محدودیت دامنه نوسان یک و دو درصدی سهام و صندوق ها تغییر کند. رقم کمک به منابع صندوق تثبیت بازارسرمایه اعلام نمی‌شود اما تصمیمات حمایتی مثبتی گرفته شد.

عضو شورای عالی بورس با اشاره به عدم اعلام رقم کمک به صندوق تثبیت بازارسرمایه از افزایش دامنه نوسان سهام در هفته آینده خبر داد.

به گزارش شاخص آنلاین، بهمن عبدالهی با اشاره به تصمیمات دیروز شورای عالی بورس برای خروج بازار سرمایه از بحران که با حضور وزیر اقتصاد،‌ روسای کل بانک مرکزی و سازمان بورس و... برگزار شد به فارس، گفت: مقرر شد بانک مرکزی و بانک ها از بازار حمایت و کمک کنند تا بازار به حالت عادی برگردد و صندوق تثبیت بازار با افزایش موجودی، تقویت شود.

بیشتر بخوانید

اجرای اقدامات 3 گانه برای نجات بورس

 

او ادامه داد: همچنین قرار است از هفته آینده محدودیت دامنه نوسان یک و دو درصدی سهام و صندوق ها تغییر کند و بیشتر شود تا زمینه عادی شدن شرایط بازار فراهم شود. رقم کمک به منابع صندوق تثبیت بازارسرمایه اعلام نمی‌شود اما تصمیمات حمایتی مثبتی گرفته شد.

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.