5 پلتفرم سود آور برای استیکینگ را بشناسید

پلتفرم‌های مختلفی برای استیکینگ در بازار رمز ارز ها وجود دارند که هرکدام ویژگی‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند. این پلتفرم‌ها با ارائه بازده متفاوت، بستری امن و کارآمد برای افزایش درآمد از دارایی‌های دیجیتال را فراهم می‌کنند.
24 مرداد 1403
شناسه : 1813
منبع:
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پلتفرم‌های مختلفی برای استیکینگ در بازار رمز ارز ها وجود دارند که هرکدام ویژگی‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند. این پلتفرم‌ها با ارائه بازده متفاوت، بستری امن و کارآمد برای افزایش درآمد از دارایی‌های دیجیتال را فراهم می‌کنند.

پلتفرم‌های مختلفی برای استیکینگ در بازار وجود دارند که هرکدام ویژگی‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند. در این مطلب، پنج پلتفرم برتری را که به کاربران امکان می‌دهند از طریق استیکینگ، سود بیشتری کسب کنند معرفی می‌کنیم. این پلتفرم‌ها با ارائه نرخ‌های بازدهی متفاوت، بستری امن و کارآمد برای افزایش درآمد از دارایی‌های دیجیتال را فراهم می‌کنند.

 این پنج پلتفرم شامل ژوپیتر (Jupiter)، مرکل (Merkl)، دلمایت (Dolomite)، براما (Brahma) و کامینو (Kamino) هستند که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند و بسته به نیازهای کاربران، می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه استیکینگ باشند.

ژوپیتر (Jupiter)

گزینه اولی که برای معرفی در نظر گرفتیم، ژوپیتر (Jupiter) تجمیع‌کننده DEX در بستر سولاناست. در طول سال گذشته، ژوپیتر خود را به عنوان یک پروتکل ارزشمند در بستر سولانا تثبیت کرده است و ارائه‌دهنده نقدینگی JLP نیز نشان داده است که در طول نوسانات بازار، پناهگاه امنی است.

در حال حاضر، ارائه‌دهندگان نقدینگی (LP) می‌توانند با سرمایه‌گذاری اتریوم، سولانا و بیت کوین به‌صورت سالانه بازده سه رقمی به‌دست آورند.


مرکل (Merkl)

گزینه بعدی مرکل (Merkl) است. یک مرکز پاداش که برای کشف و توزیع جوایز کریپتو در استخرهای نقدینگی، در بستر بلاکچین‌های مختلف طراحی شده است.

بیشتر بخوانید

چگونه رمز ارز رایگان به دست بیاوریم | بازار ایردراپ ها این روز ها داغ است
آشنایی با روش های تامین مالی در بازار رمز ارزها | بیشتر از سپرده ارزی سود بگیرید

جوایز آپتیمیزم سوپرفست (Optimism Superfest) نیز از طریق Merkl توزیع می‌شود و علاوه بر این مرکل پاداش‌های زیادی برای برنامه‌های دیگر نیز دارد.

مرکل یکی از محبوب‌ترین فضاهای ارائه استخرهای نقدینگی در بین معامله‌گران بازار به‌حساب می‌آید. اگر بخواهیم سه استخر نقدینگی جذاب این پلتفرم را معرفی کنیم، می‌توان به این گزینه‌ها اشاره کرد:

tBTC/WETH با APR ۹۰٪
wBTC/uniBTC با APR ۳۱٪
wstETH/ezETH با APR ۲۵٪

دلمایت (Dolomite)

گزینه بعدی بازار چند زنجیره‌ای (multi-chain) و پروتکل معاملات مارجین دلمایت (Dolomite) است. دلمایت، به‌عنوان یک پلتفرم یکپارچه برای کسب سود بیشتر از توکن‌های شما عمل می‌کند و در عین حال قادر به دریافت وام‌های مارجین در ازای ارزش پورتفلیوی شماست.

با استفاده از دلمایت، شما می‌توانید دارایی‌های مختلفی را در شبکه آربیتروم (Arbitrum) و منتل (Mantle) واریز کنید تا درآمد و امتیاز حاصل از آن‌ها را جمع‌آوری کنید. واریز دارایی‌هایی مانند GLP، DAI و USDM در حال حاضر بین ۲۰٪ تا ۴۰٪ بازدهی سالانه ارائه می‌دهد.


براما (Brahma)

براما (Brahma)، پلتفرمی است که برای ساده‌سازی و یکپارچه‌سازی تجربه مالی غیرمتمرکز طراحی شده است.

از طریق این پلتفرم، کاربران می‌توانند به طور ایمن، وجوه خود را ذخیره و مدیریت کنند و در عین حال به انواع پروتکل‌ها و استراتژی‌‌ها با یک کلیک دسترسی داشته باشند.

این پلتفرم، به‌تازگی استراتژی اسکرول (Scroll) را راه‌اندازی کرده است که بازدهی عملکرد را از طریق پروتکل‌های آوه (Aave) و امبینت (Ambient) بهبود می‌بخشد که که اگر در حال انجام فارمینگ Scroll هستید ارزش امتحان کردن را دارد.

علاوه بر این، کاربرانی که تا پایان این ماه در برما دارایی داشته باشند، پاداش‌های مختلفی را در قالب توکن ARB دریافت خواهند کرد.


کامینو (Kamino)

آخرین گزینه پیشنهادی  کامینو (Kamino) است؛ پروتکل وام‌دهی، نقدینگی و اهرمی که بر بستر سولانا ساخته شده است. حتی پس از راه‌اندازی توکن این پروتکل، به لطف برنامه امتیازات کامینو و عرضه محصولات جدید، ارزش کل قفل‌شده (TVL) آن به رشد خود ادامه داد.

کامینو، فرصت‌های بازدهی متنوعی، از گرفتن وام تا تامین نقدینگی را ارائه می‌دهد.

سه گزینه محبوب از بین این فرصت‌ها عبارتند از:

JLP با APY ۲۸۵٪ (اهرم‌دار)
pyUSD با APY ۸۳.۲٪ (اهرم‌دار)
جفت sSOL/SOL با APY ۲۷.۳٪

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.