بانک مرکزی فعلا هیچ پولی برای حمایت از بورس واریز نکرده است | وعده تزریق 10 همت نقدینگی کی اجرا می شود؟

با وجود وعده های رئیس کل بانک مرکزی برای تزریق 10 همت نقدینگی به بورس فعلا خبری از تزریق این پول به صندوق توسعه بازار سرمایه نیست. مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس می گوید مکاتبات و فرآیند های اداری انجام شده و منتظر تایید بانک مرکزی هستیم.
29 مرداد 1403
شناسه : 1833
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
با وجود وعده های رئیس کل بانک مرکزی برای تزریق 10 همت نقدینگی به بورس فعلا خبری از تزریق این پول به صندوق توسعه بازار سرمایه نیست. مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس می گوید مکاتبات و فرآیند های اداری انجام شده و منتظر تایید بانک مرکزی هستیم.

مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: مکاتبات اداری و فرآیندهای قانونی برای تزریق ۱۰ همت نقدینگی به صندوق توسعه بازار سرمایه انجام شده و اکنون در انتظار تایید نهایی بانک مرکزی برای انجام این واریزی هستیم.

به گزارش شاخص آنلاین، وعده چند روز گذشته محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر حمایت از بازار سرمایه زمینه خروج بورس از بحران را فراهم کرده اما همچنان خبری از تزریق  ۱۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی آن طور که فرزین وعده داده بود نیست.

در همین رابطه قادر معصومی خانقاه ، از آخرین جزییات واریزی ۱۰ همتی از سوی بانک مرکزی به صندوق توسعه بازار سرمایه خبر داد و گفت: در چند روز گذشته، مدیران و معاونان سازمان بورس جلساتی را با مدیران بانک مرکزی برای حمایت از بازار سرمایه برگزار کردند.

بیشتر بخوانید 

تلاش برای حفظ شاخص 2 میلیون واحدی | رشد واقعی یا مصنوعی
افزایش ضریب اعتباری سهام از سه شنبه | افزایش ضریب اعتباری چه تاثیری بر بورس دارد؟

او اعلام کرد: همچنین طبق جمع‌بندی انجام شده در جلسه شورای عالی بورس، مکاتبات اداری و فرآیندهای قانونی برای واریز ۱۰ همت نقدینگی به صندوق توسعه بازار سرمایه انجام شده و اکنون در انتظار تایید نهایی بانک مرکزی برای انجام این واریزی‌ها هستیم.

معصومی خانقاه تاکید کرد: امیدواریم به زودی مسائل اداری و مقرراتی رفع و مجوز واریز از طرف بانک مرکزی صادر شود.

مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار در پایان گفت: در این زمینه پیگیری‌های لازم از سوی سازمان بورس، صندوق توسعه بازار سرمایه و سایر ارکان و نهادها انجام شده و اکنون در انتظار جمع‌بندی بانک مرکزی برای ابلاغ مجوز و واریز این مبالغ هستیم.

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.